Ik heb nu alle spiergroepen online, de video voor de benen vind ik niet helemaal geslaagd die gaan we nog aanvullen. Maar we hebben ook nog een video van een beentraining die nog bewerkt moet worden
XXL Nutrition - Video's Basics voor een effectieve training
Collapse
X
-
Ben ik met je eens over de benentraining, wanneer hij begint met het uitleggen van en over de legpress is hij minder goed verstaanbaar. Maar ik ga er vanuit dat jullie dat ook bedoelen en dat jullie daarom nog bezig zijn met een andere video van de benen
tsja hoe zal ik het verwoorden, hij legt het zo uit dat het voor iedereen begrijpbaar moet zijn en vertelt belangrijke dingen erover. Bijvoorbeeld van de legpress, wist ik niet dat dit voornamelijk de buitenkant van de quadricep traint. (ja en hamstring en buik)
Comment
-
Originally posted by NickP View PostBen ik met je eens over de benentraining, wanneer hij begint met het uitleggen van en over de legpress is hij minder goed verstaanbaar. Maar ik ga er vanuit dat jullie dat ook bedoelen en dat jullie daarom nog bezig zijn met een andere video van de benen
tsja hoe zal ik het verwoorden, hij legt het zo uit dat het voor iedereen begrijpbaar moet zijn en vertelt belangrijke dingen erover. Bijvoorbeeld van de legpress, wist ik niet dat dit voornamelijk de buitenkant van de quadricep traint. (ja en hamstring en buik)René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Dit zijn mooie video's. Beeldkwaliteit is goed, evenals de audio: de uitleg is goed verstaanbaar. Het commentaar is inderdaad van hoge klasse met zowel basis opmerkingen alsook detail opmerkingen.
Alleen bij de 45 graden leg press kon ik hem niet verstaan: die machine heeft een druppeltje olie nodig!
Vraag over close grip bench press: ik zie dat als de stang naar beneden gaat de ellebogen naar buiten wijzen. Ik meende begrepen te hebben dat de ellebogen langs het lichaam naar beneden moeten. En niet moeten "flaren" (ik weet er geen goed Nederlands woord voor). Wat is correct?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDit zijn mooie video's. Beeldkwaliteit is goed, evenals de audio: de uitleg is goed verstaanbaar. Het commentaar is inderdaad van hoge klasse met zowel basis opmerkingen alsook detail opmerkingen.
Alleen bij de 45 graden leg press kon ik hem niet verstaan: die machine heeft een druppeltje olie nodig!
Vraag over close grip bench press: ik zie dat als de stang naar beneden gaat de ellebogen naar buiten wijzen. Ik meende begrepen te hebben dat de ellebogen langs het lichaam naar beneden moeten. En niet moeten "flaren" (ik weet er geen goed Nederlands woord voor). Wat is correct?
Hoe smaller je grip is bij cgbp,hoe meer je ellenbogen worden gedwongen naar buiten te wijzen.
Ik persoonlijk isoleer ook meer mijn triceps als ik ze naar buiten laat wijzen.
Maar...dat wil wel zeggen dat je polsen en ellenbogen extreem belast worden en de kans op blessures dus veel groter is.
Vandaar dat ik mijn handen precies zover uit elkaar zet,dat mijn polsen ten allen tijden haaks onder de barbell blijven en mijn ellenbogen zoveel mogelijk langs mijn lichaam.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostDit zijn mooie video's. Beeldkwaliteit is goed, evenals de audio: de uitleg is goed verstaanbaar. Het commentaar is inderdaad van hoge klasse met zowel basis opmerkingen alsook detail opmerkingen.
Vraag over close grip bench press: ik zie dat als de stang naar beneden gaat de ellebogen naar buiten wijzen. Ik meende begrepen te hebben dat de ellebogen langs het lichaam naar beneden moeten. En niet moeten "flaren" (ik weet er geen goed Nederlands woord voor). Wat is correct?
Originally posted by Patriciaaa View PostNou ik vind het mooie filmpjes, ik pik er zeker wel wat dingen uit voor mezelf. Zeker voor het trainen van mn fragiele schouders (zeker omdat die erg achterlopen, want ik heb ze heel lang niet lekker voluit kunnen doen).René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
-
Originally posted by erik1982 View PostIk heb de eerste video van de rugtraining bekeken. Erg boeiend! Rustig en duidelijk uitgelegd. De andere video`s ga ik ook eens rustig op mijn gemak bekijken.
Bedankt voor het delen!!
Originally posted by Max Gainz View PostHaha, ik dacht net hetzelfde! OT: leuke vids wel, all motivated nu!
Originally posted by frankysummer View PostPrettig om naar te kijken, duders die weten waar ze het over hebben zonder het te verkondigen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. Zitten al een aantal pointers tussen die ik zeker ga meenemen in mijn trainingen.René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostNou ik vind het mooie filmpjes, ik pik er zeker wel wat dingen uit voor mezelf. Zeker voor het trainen van mn fragiele schouders (zeker omdat die erg achterlopen, want ik heb ze heel lang niet lekker voluit kunnen doen).Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostWat me van het filmpje over schoudertraining opviel was dat wel een zittende schouderpress met barbell wordt getoond. Maar niet basisoefeningen zoals staande military press of push press. Misschien is dat te veel "oldskool".
In de trainingvideo's die we gaan maken komen veel andere oefeningen aan bod.René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
-
Originally posted by XXL Nutrition View PostHet is nooit de bedoeling geweest om een een allesomvattende video te maken, er worden enkele oefeningen getoond. Het is een begin van een reeks waar we nu continue meer door willen gaan.
In de trainingvideo's die we gaan maken komen veel andere oefeningen aan bod.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Hier onze 1e trainingvideo die een complete training bevat. Het is voor ons nog even zoeken naar de juiste manier van filmen en uitwerken. Volgende film wil ik wat meer losse gewichten en apparatuur die je in elke gym hebt. Maar we hebben een mooi begin!
Veel kijkplezier!
Check de video!René
XXL Nutrition
www.xxlnutrition.nl
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment