Warmup/Stretchen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Warmup/Stretchen

    Dag BN'ers,

    Vandaag voor het eerst kennisgemaakt met een 'latex band'.
    Iemand hier bekend mee? (geen flauwe grappen als SM etc:P)

    Kon hier op een echt hele fijne manier de schouders mee opwarmen, borst ook.

    Waar vind ik dit op het net?

    Mvg.
    In between obsessed periods

  • #2
    Altijd gebruik van gemaakt voor het opwarmen bij waterpolo. Werkt prima, nadeel is wel dat het kapot gaat op den duur als je er enthousiast mee wordt en het al een tijdje ouder is.

    Weerstandsbanden zijn dan zeker een uitkomst zijn naar mijn mening toch wat meer duurzaam voor de gemiddelde krachtsporter.

    Zijn ook makkelijker te vinden op het internet.

    Succes, man!
    "Straight outta gym"

    Comment


    • #3
      Originally posted by Iron Mind View Post
      Altijd gebruik van gemaakt voor het opwarmen bij waterpolo. Werkt prima, nadeel is wel dat het kapot gaat op den duur als je er enthousiast mee wordt en het al een tijdje ouder is.

      Weerstandsbanden zijn dan zeker een uitkomst zijn naar mijn mening toch wat meer duurzaam voor de gemiddelde krachtsporter.

      Zijn ook makkelijker te vinden op het internet.

      Succes, man!
      Thx Iron! Vond dit echt super fijn, en voelde het bloed er goed instromen....
      Naja, duurzaamheid.... Zo duur zijn ze niet zei die persoon.

      Maar eentje bestellen dan!!
      In between obsessed periods

      Comment


      • #4
        Originally posted by mdejonge View Post
        Thx Iron! Vond dit echt super fijn, en voelde het bloed er goed instromen....
        Naja, duurzaamheid.... Zo duur zijn ze niet zei die persoon.

        Maar eentje bestellen dan!!
        Duurzaam in de zin van dat zij lang(er) meegaan dan een latex band. Ik bedoelde niet kostbaar. Een latex band is nou eenmaal sneller kapot te trekken dan een weerstandsband.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • #5
          Originally posted by Iron Mind View Post
          Duurzaam in de zin van dat zij lang(er) meegaan dan een latex band. Ik bedoelde niet kostbaar. Een latex band is nou eenmaal sneller kapot te trekken dan een weerstandsband.
          Ah zo, maar in principe is een latex band ook een weerstandsband, of begrijp ik het nu niet helemaal?
          Dus er zijn meerdere soorten....
          In between obsessed periods

          Comment


          • #6
            Originally posted by mdejonge View Post
            Ah zo, maar in principe is een latex band ook een weerstandsband, of begrijp ik het nu niet helemaal?
            Dus er zijn meerdere soorten....
            Dat is correct en tevens juist.

            Ik bedoel met een weerstandsband het volgende:
            "Straight outta gym"

            Comment


            • #7
              Als ik met weerstandsband mn schouders stretch scheelt me dat minstens 15 centimeter met hoe hoog ik mn ellebogen krijg bij een power clean. Heerlijk!

              Comment

              Sidebar top desktop

              Collapse

              Actieve discussies

              Collapse

              Working...
              X