Kuiten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

staande kuitmachine welke is dat? foto toevallig?
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Greets...
      Attached Files
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

thanks
        die moet ik nog even zoeken op de sportschool, is zo klote als je nog nieuw ben
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (BREAR @ Jul. 01 2005,14:29)]Kijk bv naar Sis zij heeft goede kuiten
          Waar zie jij foto's van Sis dan?

Comment

das echt een wereld apparaat cur

hebben ze bij ons niet echt erg zonde
            Who's the Chef

Comment

Ik doe 20 sets van 20 á 25 rep's per set!
              Ik heb helaas in mijn gym in het stadje waar ik woon beschikking tot alleen seated calf press en leg press ( vanaf vrijdag t/m zondag zit ik bij een andere gym in de stad van mijn vriendin ik begeleid haar daar op het gebied van training en oefening ) ( door te spelen met de stand van je voeten kun je beide spieren pakken )
              De stack van de seated calf press gaat van 4 tot 134kg en 3 schijfjes van 1kg ( who cares )
              Ik begin met:

45kg  25 rep's
              Vervolgens verhoog ik iedere set het gewicht met 20kg ( kom dan net uit hier volgt dan een overzicht wat er dan volgt )
              60kg
              80kg
              100kg
              120kg
              134kg
              134kg plus de 2 schijfjes
              éénmaal alles gehad ga ik weer terug door het gewicht per set te laten zakken met 20kg.
              134kg
              120kg
              100kg
              80kg
              60kg
              45kg

Hierna voel ik hem al behoorlijk en de rust tussen de sets is alleen het verplaatsen van de pin!
              Daarna maak ik het af op de legpress mij kuiten zijn al goed gevormd door de intensieve kuittraining van de periode kickboksen dat ik gedaan heb!
              Mensen die ik mijn kuittraining liet doen waren negatief over de pijn, maar positief over de progressie!
              Mijn mening over kuiten hard en intensief trainen.

Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Train nu 2x in de week kuiten. Op benendag standing calf raise, zwaar en weinig herhalingen.

De andere keer seated calf raises. Een licht gewicht en hier doe ik 75 herhalingen mee. Eerst 20, dan maximaal 10 seconden rust, dan zoveel als je kan, maximaal 10 seconden rust, enz. tot je de 75 gehaald hebt.
                Bij de 50 herhalingen denk ik meestal: ik kap ermee! Het is gewoon pijnlijk vanwege de burn in je kuiten. Naderhand stretch ik altijd goed.

Of het echt resultaat oplevert weet ik nog niet, ik doe dit nu zo'n 4 weken. Wel merk ik dat mijn kuiten er beter gevormd uitzien. Maar kwa omvang nog niks.
                Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ga ik ook proberen, meer stets, meer herh.

machine hebben ze bij ons niet, ik doe het met de smith machine en een verhoging eronder. doet trouwens wel zeer aan mijn benen door die stang en kan ik niet zwaar genoeg gaan omdat het zeer doet. iemand een tip, handoek erop rollen helpt ook niet
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Jul. 25 2005,19:39)]ga ik ook proberen, meer stets, meer herh.

machine hebben ze bij ons niet, ik doe het met de smith machine en een verhoging eronder. doet trouwens wel zeer aan mijn benen door die stang en kan ik niet zwaar genoeg gaan omdat het zeer doet. iemand een tip, handoek erop rollen helpt ook niet  
                    Je doet hem zittend hé?
                    Probeer het staand heb je een standing calf raise het is maar een idee

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Jul. 25 2005,19:39)]ik doe het met de smith machine en een verhoging eronder.
                      is die verhoging omdat je anders te klein bent om hem uit de beugels te krijgen

Who's the Chef

Comment

haha mij heb je der niet mee hoor been, ik lig zelf ook altijd dubbel als ik weer eens op een zitting moet gaan staan op bij de stang de kunnen
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (corina @ Jul. 26 2005,10:35)]haha mij heb je der niet mee hoor been, ik lig zelf ook altijd dubbel als ik weer eens op een zitting moet gaan staan op bij de stang de kunnen    
                          Is dat bij elke stang zo

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (corina @ Jul. 26 2005,10:35)]haha mij heb je der niet mee hoor been, ik lig zelf ook altijd dubbel als ik weer eens op een zitting moet gaan staan op bij de stang de kunnen    

een keer samen trainen lijkt me een giller

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Testo @ Jul. 15 2005,03:36)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (BREAR @ Jul. 01 2005,14:29)]Kijk bv naar Sis zij heeft goede kuiten
                              Waar zie jij foto's van Sis dan?  
                              Haha, nee ik heb geen foto's Sis haar kuiten gezien.
                              Maar ik maak uit haar post op in dit topic dat zij goede kuiten heeft door haar vechtsporttraining, en niet door korte zware sets te trainen.

Ik denk overigens toch dat het varieren van sets-oef-en herh het beste werkt met kuiten trainen, net als voor alle spiergroepen imo.
                              Brear.

Comment

@rey
                                ...................................

@been
                                wat denk je van die mensen die daar trianen, die hebben geen lol ook denk,

ik heb hem vandaag gedaan, en het brandde goed in mijn kuitjes, pijn van de stang is opgelost ze hebben nu een rubber wat erom heen kan
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X