Biceps groeien niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga nou ook een beetje in het extreme natuurlijk en een bicep oefening heeft ook z'n plaats in een goed schema, maar ik zag hier laatst bv iemand die 40 (!) kilo benched het trainen met resistance bands aangeraden worden. Dan moet je toch even goed aan je achterhoofd voelen lijkt me.

Comment

Een foto van je hele lichaam zodat je de verhoudingen ziet.
      Het is namelijk een feit dat je armen voor jezelf meestal het kleinst lijken.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hey Remon, wat is dat nou voor lulkoek man. Je verwachte 3cm groei in 3maanden (1cm/pm)?
        Ja dat zou lekker zijn, maar n beetje onmogelijk he.
        Dus na 10 jaar trainen verwacht jij dan een groei van 120cm? Nehh, zo werkt dat niet kerel.

Post een foto, zodat men kan zien waar jij nu over praat..
        Ik zal ook eerlijk zijn met mn antwoord daarop.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
          Hey Remon, wat is dat nou voor lulkoek man. Je verwachte 3cm groei in 3maanden (1cm/pm)?
          Ja dat zou lekker zijn, maar n beetje onmogelijk he.
          Dus na 10 jaar trainen verwacht jij dan een groei van 120cm? Nehh, zo werkt dat niet kerel.

Post een foto, zodat men kan zien waar jij nu over praat..
          Ik zal ook eerlijk zijn met mn antwoord daarop.

Nee ik zei ook : aangezien ik een beginner ben verwachte ik wel de eerste 3 maandjes een redelijke groei, natuurlijk wordt het daarna een heel stuk minder.

ik het wat foto's gemaakt, krijg ze niet goed scherp maar goed.
          hier wat info :
          1.90 cm 22 jaar 77kg vp : geen idee 14%?
          kom van 93 kg, zeker een jaar over gedaan.
          nu serieus aan het bulken 3/4 maandjes 4 kg gepakt, dus het stelt allemaal nog niks voor maargoed iedereen begint ergens!

Ontspannen :

aangespannen :

benen:

poseren is niet mijn sterkste kant ghehe.
          oh ik zie dat sommige verkleint zijn, klikken is vergroten.
          Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

van 93 naar hier! knap hoor kerel. is dat de nieuwe iphone ?
            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Remons View Post
              mwa mwa of mind muscle echt zoveel uitmaakt weet ik eigenlijk niet, ik heb hier een boek liggen waar ongeveer instond : mensen die tijdens en na hun training aan hun spieren denken groeien een x % meer.

maargoed ik weet niet wat ik ervan moet geloven, het traint lekker thats all.
              Akito wil hier weer graag overtuigend overkomen door andere ideeen af te kraken en te overdrijven, mind mucle connectie is natuurlijk alles behalve dom. En 2 of 20 reps tja...... Magoed er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. En die één is niet altijd beter als de ander.
              Chinups/pullups zijn basis. Deze moeten zogoed als altijd in je schema zitten.

Als ik mijn rug dag heb, heb ik rug dag. En als ik dan pull ups doe. "pull" ik met mijn rug/lats en niet zozeer met mijn biceps. Natuurlijk spreek je deze aan. En natuurlijk werken deze ook hard mee. Isolatie oefeningen zijn geen basis maar als je biceps achterblijven en je wilt jezelf hier wat meer op richten, zijn isolatie oefeningen juist ideaal. Zo kun je bijvoorbeeld ook een aparte arm dag inlassen. Of misschien chest/biceps, Back/triceps. Wat ook werkt voor vele. Ps ik richt nu niet op zozeer op kracht gains. Maar zo kun je ze ook makkelijker meerdere keren per week aanspreken. Geeft ook geen garantie voor meer groei, maar is een optie.

Het één is niet beter als het ander. Kijk wat werkt voor jou. Probeer verschillende dingen. En als iets werk....

Dit is ook een mooie filmpje, over het "dome" mind muscle verhaal.
              https://www.youtube.com/watch?v=SAegjiRddeY
              Last edited by resike; 02-11-2014, 16:58.
              Mind is everything.

Comment

Nee ik zei ook : aangezien ik een beginner ben verwachte ik wel de eerste 3 maandjes een redelijke groei, natuurlijk wordt het daarna een heel stuk minder.

ik het wat foto's gemaakt, krijg ze niet goed scherp maar goed.
                hier wat info :
                1.90 cm 22 jaar 77kg vp : geen idee 14%?
                kom van 93 kg, zeker een jaar over gedaan.
                nu serieus aan het bulken 3/4 maandjes 4 kg gepakt, dus het stelt allemaal nog niks voor maargoed iedereen begint ergens!

Ontspannen :

aangespannen :

benen:

poseren is niet mijn sterkste kant ghehe.
                oh ik zie dat sommige verkleint zijn, klikken is vergroten.
                Precies wat ik al dacht
                Je biceps lopen niet achter(ook al zijn ze inderdaad nog niet echt groot),maar overal moet massa op.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                  van 93 naar hier! knap hoor kerel. is dat de nieuwe iphone ?
                  Hahah lol, ja die komt 2023 pas in Tukkerland :P

Volgens mij zijn je biceps prima voor de rest van je lichaam.
                  Je hebt niet echt een foto met bepaalde bicep pose, maar in mijn ogen lopen ze niets achter.
                  In between obsessed periods

Comment

Damn vergeet wat ik heb gezegd. Ga grote compound oefeningen doen en richt je vooral goed op je voeding! De rest komt later wel.
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                      Damn vergeet wat ik heb gezegd. Ga grote compound oefeningen doen en richt je vooral goed op je voeding! De rest komt later wel.
                      Ist zo erg ? Haha.

@
                      flabbert , dankje!
                      het kost me nog wel wat jaartjes voordat ik tevreden ben, maargoed dat is niet erg

En kwa verhouding vind ik het zelf ook wel meevallen maar ik vond het gewoon vreemd dat ze in 3 maanden maar 0.5 cm groeien.
                      ik lees hier op het forum dat mensen in hun eerste jaar 10 cm pakken dus vandaar dat ik wat twijfelde.
                      Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Meer eten!! !
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

10cm vet ja in 1 jaar

compounds beuken en eten!
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Gewoon meer geduld hebben. En als het niet snel genoeg gaat, meer eten!

Comment

Ist zo erg ? Haha.

@
                              flabbert , dankje!
                              het kost me nog wel wat jaartjes voordat ik tevreden ben, maargoed dat is niet erg

En kwa verhouding vind ik het zelf ook wel meevallen maar ik vond het gewoon vreemd dat ze in 3 maanden maar 0.5 cm groeien.
                              ik lees hier op het forum dat mensen in hun eerste jaar 10 cm pakken dus vandaar dat ik wat twijfelde.
                              niet zo negatief he! je werkt eraan dus de vooruitgang gaat vanzelf komen!
                              Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by resike View Post
                                Akito wil hier weer graag overtuigend overkomen door andere ideeen af te kraken en te overdrijven, mind mucle connectie is natuurlijk alles behalve dom. En 2 of 20 reps tja...... Magoed er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. En die één is niet altijd beter als de ander.
                                Chinups/pullups zijn basis. Deze moeten zogoed als altijd in je schema zitten.
                                Please bespaar ons het gezever hoe jij aan je biceps denkt bij chin-ups, als je een oefening goed uitvoert gebruik je de goede spieren. Punt. Als jij daar serieus actief bij na moet denken heb je nog gewoon een hoop te leren wat betreft uitvoering.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X