Originally posted by akito
View Post
Biceps groeien niet
Collapse
X
-
Bij chin ups belast je vooral de brachialis.
De brachialis zorgt ervoor dat de grote kop van de biceps omhoog komt waardoor je een 'peak'op je biceps krijgt.
Maar voor massa op je biceps zijn chin ups niet/minder geschikt.
Net een interessant stukje over gelezen toevallig.
Kan de persoonlijke vete misschien ook via pm?
Dat is wat leuker voor ts.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Flabbert View Postniet zo negatief he! je werkt eraan dus de vooruitgang gaat vanzelf komen!
Ja dat klopt, zolang er maar progressie is ben ik tevreden.
oh oh gelijk de hele body meer eten delegatie over mee heen hahaha.
ik kom aan dus met het eten zit ik goed, pak liever langzaam wat kilotjes ipv 2 in de maand met een berg vet.
maar de antwoorden zijn duidelijk, ik vervangen de pulldowns door chin ups en de 2 hammer curls door 1 x Ez bar curls . ( zo was het orginele schema ook )Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Ohja het gaat er niet om wat werkt, maar wat optimaal is. Doe me een lol zeg.
Voor topicstarter: gezien je fysiek je niet druk maken om je armen, maar gewoon alles blijven trainen en genoeg eten. Focus je op de grote oefeningen en hier en daar een isolatie oefening voor de kleinere spiergroepen.
Verder geduld hebben, komt vanzelf. Bij de een groeien de armen sneller dan bij de ander. Iedereen is ergens begonnen, niks mis met je fysiek. Er zijn er genoeg die er veel slechter voor staan. Het is jouw lichaam, Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd. Succes, gab.Last edited by Iron Mind; 02-11-2014, 18:09."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by rain View PostBij chin ups belast je vooral de brachialis.
De brachialis zorgt ervoor dat de grote kop van de biceps omhoog komt waardoor je een 'peak'op je biceps krijgt.
Maar voor massa op je biceps zijn chin ups niet/minder geschikt.
Net een interessant stukje over gelezen toevallig.
Kan de persoonlijke vete misschien ook via pm?
Dat is wat leuker voor ts.
en de vetes vind ik altijd wel leuk om te lezen haha.
zoveel verschillende mensen zoveel verschillende meningenEen doel zonder een plan is slechts een wens.
Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostOhja het gaat er niet om wat werkt, maar wat optimaal is. Doe me een lol zeg.
Voor topicstarter: gezien je fysiek je niet druk maken om je armen, maar gewoon alles blijven trainen en genoeg eten. Focus je op de grote oefeningen en hier en daar een isolatie oefening voor de kleinere spiergroepen.
Verder geduld hebben, komt vanzelf. Bij de een groeien de armen sneller dan bij de ander. Iedereen is ergens begonnen, niks mis met je fysiek. Er zijn er genoeg die er veel slechter voor staan. Het is jouw lichaam, Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd. Succes, gab.
Ja je hebt helemaal gelijk.
je moet ook wel een berg geduld hebben bij deze sport Pfhoe.
Mja daar leer ik maar mee leven.
@flabbert
ik zou wel een logje kunnen maken maar ik heb niet bijzonder veel te melden.
kan zo nu en dan een foto plaatsen en een stukkie tekst thats it.Een doel zonder een plan is slechts een wens.
Comment
-
Originally posted by Remons View Postchin ups voor de peak en dan curls voor de massa ?
en de vetes vind ik altijd wel leuk om te lezen haha.
zoveel verschillende mensen zoveel verschillende meningen
De brachialis belast je net zoveel bij gewone curls.
Zou je echt specifiek je brachialis willen trainen, kan dat met (crossbody-)hammer curls.
Maar in jouw geval zou ik me niet druk maken over een 'peak' op je biceps, maar lekker massa pakken de komende tijd.
Een logje heeft wel degelijk nut: dmv opmerkingen en advies kan je veel leren.
En in plaats van langere tijd dingen verkeerd doe, kan je het gelijk aanpassen.
Ook vinden wij het wel leuk.Last edited by rain; 02-11-2014, 18:21.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Remons View Post
@flabbert
ik zou wel een logje kunnen maken maar ik heb niet bijzonder veel te melden.
kan zo nu en dan een foto plaatsen en een stukkie tekst thats it.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by akito View PostPlease bespaar ons het gezever hoe jij aan je biceps denkt bij chin-ups, als je een oefening goed uitvoert gebruik je de goede spieren. Punt. Als jij daar serieus actief bij na moet denken heb je nog gewoon een hoop te leren wat betreft uitvoering.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by resike View PostNiet nodig, Chin-ups doen al jaren goed hun werk. Of dat nu totaal verkeerd is volgens googlelogen handboek zal me echt een rotzorg zijn. Zolang jij maar het advies blijft geven dat we de goede spieren moet gebruiken punt tijdens chin-ups en niet de slechte krijgen we altijd het juiste advies.Ik doe een gok
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment