Decline lying tricep extensions positioneerprobleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by rain View Post
    Bij een decline lying triceps extension heb je contolinue spanning op je triceps(zwaartekracht).
    Ook heb ik ooit gelezen dat je meer spiervezels activeert dan bij een normale triceps extension.

    Of klink ik nu als een googleloog?
    ze voelen inderdaad een stuk zwaarder aan

    Comment


    • #17
      Kan je geen haken in het plafond schroeven? Daar kettingen aan. Of inderdaad spanbanden aan je powerrack.
      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

      If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

      Comment


      • #18
        Originally posted by adon1s View Post
        Kan je geen haken in het plafond schroeven? Daar kettingen aan. Of inderdaad spanbanden aan je powerrack.
        heb 2 kettingen verbonden met een barbell die boven me geracked hangt en zo aan de ez bar .
        is 1minuut werk voor op te stellen , werkt prima zonder tijdverlies .

        je kan ze dan zwaar en explosief doen zonder problemen
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

        The upper back is the new chest Defranco

        Comment


        • #19
          Voelt lekker aan even tijdje mee testen !

          Comment

          Sidebar top desktop

          Collapse

          Actieve discussies

          Collapse

          Working...
          X