meestal doe ik er ene rustdag tussen, en als ik nog te veel spierpijn heb dan doe ik nog een extra rustdag. Ik train nooit met spierpijn, toch zeker niet dezelfde spiergroep. Maar zou ik dan moeten proberen ene dag borst-biceps, dag erna rug-triceps, dag erna benen-schouders-buikspieren en overal een dag rust tussen? of is 1dag rust na de 3-dagencyclus genoeg?
biceps en lats
Collapse
X
-
Je moet de spier die je traint tussen de 48 en 72 uur rust geven dus tel uit je schema. Kijk bij de ene kan je de spier alweer na 48 uur trainen en bij de ander na langere tijd, maar dat moet je zelf aanvoelen. Vergeet nooit BB is altijd goed luisteren naar je eigen lichaam en zo voorkom je blessures.als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Wat bij mij heel goed werkt is eerst een oefening met een gewicht te doen die je makkelijk kan hebben(niet te licht uiteraard). Daarna pak je hem een stuk zwaarder maar nog steeds gecontroleerd. Daarna eentje die je niet gaat halen (ik doe 8 herhalingen, dus dat je er 5-6 kan maken en die laatste 2-3 met hulp). De laatste doe je nog lichter dan de eerste keer. Maar heel langzaam, je begint gewoon heel langzaam, goed gecontroleerd, zo ga je door tot je bijna niet meer kan (tot de 8), naarmate je aanvoelt dat het te zwaar wordt kan je de herhaling versnellen tot je de 8 haalt, als je dan nog niks voelt branden ga je nog ff door, maar echt heel rustig die laatste. Zo doe ik eigenlijk bijna al mijn oefeningen en ik ben tevreden met het resultaat. Je kan ook proberen negatief te trainen, alleen laten zakken met een te zwaar gewicht. omhoog met hulp en het zakken alleen.
Succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-