Dat zeggen ze hier wel vaker
biceps en lats
Collapse
X
-
Originally posted by Acerik heb het probleem bij men biceps ook, als ik andere spiergroepen train voel ik ze echt branden en voel ik echt dat ik ze train, bij mijn biceps heb ik dit niet zo.
Comment
-
Originally posted by Acerik heb het probleem bij men biceps ook, als ik andere spiergroepen train voel ik ze echt branden en voel ik echt dat ik ze train, bij mijn biceps heb ik dit niet zo.pl log:
Comment
-
Originally posted by alextDoe je trouwens incline db curls? Is IMO de beste bicep oefening
Voor biceps zou je eens een schema moeten samenstellen met met babellculrs, preachercurls en de eerdergenoemde incline dumbellcurls. Met zo'n schema heb ik zelf de beste resultaten.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
ik train meestal eerst mijn boven rug, dan zijn mijn biceps al vermoeid, daarna train ik ze meestal geisoleerd met dumbell curls, smal optrekken (handen naar me toe gericht) en dan nog barbel curls, telkens 4sets, doe herhalingen die ik +- max 10xkan als ik dan nietmeer kan doe ik meestal nog een paar reps met minder gewicht extra. alles gaat goed vooruit (rug, borst, vooral triceps) maar biceps blijven wat achter..No Pain No Gain!
Comment
-
Originally posted by Acerik train meestal eerst mijn boven rug, dan zijn mijn biceps vermoeid, daarna train ik ze meestal geisoleerd met dumbell curls, smal optrekken (handen naar me toe gericht) en dan nog barbel curls, telkens 4sets, doe herhalingen die ik +- max 10xkan als ik dan nietmeer kan doe ik meestal nog een paar reps met minder gewicht extra. alles gaat goed vooruit (rug, borst, vooral triceps) maar biceps blijven wat achter..pl log:
Comment
-
als je je biceps na je rug traint zijn ze al vermoeid en kun je ze niet optimaal meer trainen,
Maar je kan het ook anders zien: je biceps zijn al opgewarmd en hebben al aardig wat werk verzet; er zijn dus minder oefeningen nodig voor biceps om die direct aan te pakken. (soort voorvermoei principe).Bezoek ook eens het forum.
Comment
-
Originally posted by MoobZit waarheid in.
Maar je kan het ook anders zien: je biceps zijn al opgewarmd en hebben al aardig wat werk verzet; er zijn dus minder oefeningen nodig voor biceps om die direct aan te pakken. (soort voorvermoei principe).pl log:
Comment
-
Originally posted by Santino88Ik wist niet dat jij definitie hebt AlexIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Doe je dat eens per week of is het een cyclus die je herhaalt?
Bij het tweede zou ik zeker 1 of meerdere rust dagen toevoegen. Dit klinkt mischien niet echt als een bevredigend antwoord, maar niemand kan echt iets zeggen over jouw herstel vermogen ed, dat kun je alleen zelf uitvinden, de ene persoon overtrained bij 2x per week dezelfde spieren direct belasten, de andere gaat goed op 12x fullbody per week.pl log:
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-