Spieren kweken na ziekte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spieren kweken na ziekte

Hallo,

IK heb twee weken geleden een microbe in mijn lijf gekregen waardoor ik "lopende" diarree had. Na een week ben ik naar het ziekenhuis moeten gaan omwille van uitdroging. Daar heb ik een week aan een baxter gehangen en heb dus in totaal 7 kilo kwijt, waaronder meer dus spieren, van 2 weken in bed te liggen.

Nu ben ik een volleybalspeler op hoog niveau en is mijn springkracht zeker met 20cm gedaald en zijn mijn benen kwa kracht ook niet meer zo sterk.

Wat geven jullie als raad om dit zo snel mogelijk terug op pijl te krijgen en terug het zelfde resultaat te hebben als ervoor. Ik train namelijk twee keer per week, hoe lang zal dit duren voor ik de vorige hoogte terug bereik?

Groetjes,

Dries

lees eerst de forum regels en stel je netjes vor in het juiste topic

en voor de rest die 7 kg verlies is denk ik 6.9 kg maag en darm inhoud en vocht wat je verloren bent

en je spier conditie is miss iets gedaald maar je massa is absolute niet verloren dat geloof ik nooit

je spier conditie zou je denk ik als je tijdelijk nog beter op je voeding let en iets meet intensie steekt in je training, binnen 1 a 2 maanden weer terug op oude nivo zijn en denk eigenlijk dat je zelfs iets verder zal zijn
    Who's the Chef

Comment

Been heeft gelijk. Het zal niet alleen spieren zijn dat je verloren bent. Let op je voeding en doe veel explosieve oefeningen en train fullbody 2x per week.
      liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Zie waarschuwing, graag eerst even de regels lezen en opvolgen.

Zou me er verder vooral niet al te druk over maken, zoals Been al zegt spier verlies je niet zo snel hoor.
        Je bent nog maar net uit bed als ik het zo lees en de reden dat je erg verzwakt bent is niet zozeer dat je veel spier verloren bent maar wel dat je gewoon slap en gammel bent van twee weken op bed liggen met veel te weinig voeding en uitdroging.
        Als je gewoon goed eet en drinkt sterk je vanzelf weer aan en voel je in korte tijd de kracht weer terugvloeien in je lijf.

Comment

kijk op Bodybuilding.com - Brad Borland - Rebuilt: From Chemo To Superbody! daar staat een artikel van iemand die ziek was geworden en weer terug probeerde te trainen, met resultaat.
          on the road to get huge

Comment

Heb het artikel niet gelezen maar aan de titel te zien gaat het over k anker en chemo, zowel qua duur als gevolgen en aantasting van het lichaam niet bepaald te vergelijken met een virusje van twee weken lijkt me.

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
              kijk op Bodybuilding.com - Brad Borland - Rebuilt: From Chemo To Superbody! daar staat een artikel van iemand die ziek was geworden en weer terug probeerde te trainen, met resultaat.
              mooi result

zal me alleen niet verbazen als het niet naturel is gegaan
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                Ik krijg de indruk dat het om reclame gaat over een suplement
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X