Vraag over spierpijn!?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over spierpijn!?!

Ik heb afgelopen zaterdag mijn armen getraind (triceps-biceps)

Dit heb ik gedaan d.m.v. aflopende sets!

Nou heb ik vandaag (maandag) nog steeds last van mijn armen en voorkant schouders!

Als ik bv. al druk zet met mijn hand op mijn bicep voel ik al (spier) pijn!

Nou wil ik vandaag gewoon weer verder trainen, maaruh ik heb nog nooit zon spierpijn gehad?!..

Wat raden jullie mij aan te doen!

wantja ik wil toch wel gewoon mijn schema volgen, vandaag zou ik dan de rug gaan doen!?!?!

Ik heb vaak wel erger en langer spierpijn hoor, tweede dag is sowieso meestal het ergst.
    Nu rug trainen zou ik niet aanraden omdat je daarmee ook biceps weer belast, niet overdreven maar toch. Is de voornaamste reden dat ik spiergroepen meestal op belasting combineer, zodat ik ondanks spierpijn toch mijn volgende training af kan werken.
    Zou als ik jou was lekker benen gaan trainen vandaag.

Comment

Wat shanasse zegt ben ik het compleet mee eens:P als je nu toch weer je armen trained zal dit denk ik toch minder gaan en dan ver**** je je training voor je armen van deze keer, dus kun je beter je tijd aan bijv. benen en/of buikspieren besteden. Als je je buikspieren doet, pak dan gelijk ff je onderrug mee...

Comment

:]

ik ben vandaag toch maar gaan trainen en ik heb mijn benen getraind, maar ook een paar kern oefeningen voor mijn lats.

Mijn rug heb ik niet gedaan omdat ik vandaag oefeningen voor gedachte had
        (zoals de: 'bent-over reverse grip barbell rows' en de 'pullover met naar binnen gebogen armen')
        die niet goed gaan met mijn spierpijn.

Maar de pulldown en de pullups gingen nog wel, alhoewel ik wel last kreeg van mijn voorste schouder koppen.

nog bedankt voor de reacties :]

Comment

Originally posted by Spiros View Post

ik ben vandaag toch maar gaan trainen en ik heb mijn benen getraind, maar ook een paar kern oefeningen voor mijn lats.

lat is volgens mij nog steeds je rug hoor of miss zitten ze bij jou ergens anders

bij heftige spierpijn zou ik niet die spier belasten heb je alleen maar meer kans op een complicatie

zoals je al aangeeft benen trainen is dan een goede oplossing

tip voor de volgende keer
          beter opwarmen en een goed cooling down
          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X