hoeveel herhalingen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoeveel herhalingen ?

Yagshemash,

Ik ben van nature een ecto en train sinds 3 jaar geleden vooral mijn armen en benen. Ik heb hiermee goede resultaten geboekt en heb een tiental kg aan spiermassa gewonnen (ook door voeding) Ik train alle spiergroepen met 3 reeksen van 10 herhalingen tegen een maximaal gewicht.

Mijn buikspieren mogen steviger vind ik zelf. Maar het probleem is dat ik geen apparatuur heb om die spiergroep met reeksen van 10 herhalingen maximaal te belasten. Ik zou 150 herhalingen kunnen doen maar denk dat mijn buikspieren daar niet dikker van gaan worden. Iemand een advies ?

Gewoon een paar schijven gewicht op je borst leggen en crunchen maar, of wat gewicht aan je voeten binden en je benen optrekken als je ergens aan kunt hangen.
    Werkt als een trein hoor!

Comment

Idd meer gewicht zorgt voor een sterkere contractie van de spiervezels waardoor je groei wordt gestimuleerd.
      150 herhalingen zullen alleen het uithoudingsvermogen vergroten. Leuk, maar als je doel is om massa te pakken heb je er niet direct iets aan.

Comment

met veel reps kan je ook wel massa kweken hoor

ik zou gewoon afwisselen om de paar weken weer is een weeke meer reps
        Who's the Chef

Comment

Echt massa op je buikspieren pakken is erg moeilijk. Het is vaak een kwesie van een goed dieet en een laag bf %. Ik zou ze 2 keer per week belasten met 1. zware training (zie post shannassee voor mogelijkheden) en 1. lichte training meer herhalingen.
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
            Echt massa op je buikspieren pakken is erg moeilijk. Het is vaak een kwesie van een goed dieet en een laag bf %. Ik zou ze 2 keer per week belasten met 1. zware training (zie post shannassee voor mogelijkheden) en 1. lichte training meer herhalingen.
            Voor het pakken van massa is een laag bf% geen must. Het zou jezelfs tegen kunnen werken. Om je resultaten zichtbaar te maken heb je zeker een laag bf% nodig!
            En de training die je geeft is een goede optie!
            gr

Comment

Tien Buikspiertraining Tips
              Train Je Buik Tot Een Sixpack

Of klik hierop en scroll naar beneden: zie buikspiertraining
              De Trainingsectie Van GIANT!

Info Giantpt.com

Greetz J.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Voor het pakken van massa is een laag bf% geen must. Het zou jezelfs tegen kunnen werken. Om je resultaten zichtbaar te maken heb je zeker een laag bf% nodig!
                En de training die je geeft is een goede optie!
                gr
                Je pakt mijn antwoord een beetje verkeerd op denk ik. Je idd gelijk in wat je zegt. Ik wou alleen duidelijk maken dat het moeilijk is om massa te pakken op je buikspieren. En dat als je, je buikspieren zichtbaar wilt maken het vaak een kwestie is van je bf% omlaag te brengen.
                liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

@philosopher
                  Ik denk dat ik je idd verkeerd heb begrepen!

GR

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X