Grotere been spieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Grotere been spieren

Hallo
    ik ben een jongeman van 22 jaar ben nu al 4 jaar aan het trainen.
    Alles groeit behalve mijn benen, is niet gek want die train ik sinds kort pas.
    Maar hoe kan ik die het beste trainen om ze zo sterk en groot mogelijk te maken.
    Want ik ben vanmezelf best sterk ik ben 83kg en het maximale wat ik heb gedrukt is 175kg.
    Dus nu wil ik mijn benen ook wat sterker en groter maken wat is de snelste manier van aanpak.

Ps .zonder anabolen

Stel je eerst even voor in de daarvoor bestemde sectie..

Om goed te groeien, moet je goed eten, en goed trainen. Denk aan 1-2 x per week benen trainen, met oefeningen als squat, lunges en vergeet niet ook je kuiten te trainen!

grtz, David.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Zie waarschuwing, stel je eerst even volgens de regels voor graag.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
        Zie waarschuwing, stel je eerst even volgens de regels voor graag.
        welke sectie is dat

Comment

het ligt niet aan mijn voeding maar aan de oefeningen die ik doe en het aantal reps.

Comment

maar hoe kan ik dat dan het beste doen.
            Last edited by rambo36; 16-12-2006, 22:10.

Comment

whaha kerel, shanasse is administrator, en ik ben ondertussen ook geen beginner meer. Mischien moet je eerst even onderzoeken hoe een forum werkt.. de sectie voorstellen is echt niet moeilijk te vinden.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Jij wilt vrienden maken geloof ik?
                Bij deze dus geen antwoord of advies, net wat je zelf wilt hè.

Comment

iemand met 7000+ post zal in mijn ogen ook wel een beginner zijn

beetje dom om zo iets neer te zetten waar je nog geen uur bent ingeschreven
                  Who's the Chef

Comment

Beetje vaag indd.

Waarom zouden ze hier beginners zijn en wie zegt dat beginners niet veel kunnen weten?

Moet je een Ronnie Coleman lichaam hebben om weet van de alles te hebben?
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

nee dat hoeft niet nee .
                      Ik zag dat jullie al niet lang trainden ik dacht ik vraag het aan een bodybuilder die is niet voor niets zo groot.
                      Maar jullie hebben gelijk je hoeft niet groot te zijn om veel te kunnen weten.
                      Kunnen jullie dan ook antwoord op mijn vraag geven.

Comment

nee maar qua training kan iemand die zelf zwaar traint en gigantische benen heeft kan mij denk ik meer vertellen dan iemand die nog niet zo ver is.
                        Zo zie ik dat tenminste sorry dat het zo overkwam.
                        Zit waarschijnlijk op de verkeerde forum

Comment

iemand die mega groot is hoeft ook niet alles goed te weten hoor kerel
                          Who's the Chef

Comment

maarja hoe is die anders zo graat geworden

Comment

Weet je wat, ik zal gewoon voor mijn eigen lol en puur om jouw ongelijk te demonstreren antwoord geven.

Voor echte massa op de benen (en eigenlijk overal) zijn een paar dingen nodig.
                              Ten eerste het voedsel dat je eerder als argument van tafel hebt geveegd, als je niet genoeg vreet kun je doen wat je wilt maar zul je nooit groot worden. Zorg dus voor een goed voedingsschema dat boven je persoonlijke behoefte uitkomt, zie eventueel de sectie voeding voor meer informatie.
                              Ten tweede rust, groeien doe je tijdens rust en dus niet in de sportschool. Uiteraard moet je keihard trainen, maar als je vervolgens de getrainde spiergroep niet voldoende tijd en rust geeft om te herstellen zal het nooit wat worden.
                              Dan de training zelf, zorg altijd voor zoveel mogelijk basisoefeningen en doe deze kort en zwaar. In het geval van je benen raad ik aan minimaal 1 vorm van squat, legextension, legcurl en bij voorkeur 2 oefeningen voor de kuiten. Vul dit eventueel aan met 1 of 2 oefeningen naar keuze als je de puf hebt. Per oefening 3 sets van hooguit 8 reps, na goed opwarmen uiteraard.
                              Als je na deze training niet tegen kotsneigingen aanzit of als je binnen een dag of 2 erna trap kunt lopen zonder pijn heb je duidelijk niet zwaar genoeg getraind. Een training als deze doe je dus ook maar 1x per week of hooguit 3 keer in 2 weken.

Deze tips heb je gekregen van een vrouwtje van 56 kilo.
                              Volg ze op en je benen zullen groeien als kool.

Vind het overigens onbegrijpelijk dat iemand die na 4 jaar trainen pas tot het besef komt dat ook je benen trainen misschien niet zo'n vreemd idee is zoveel commentaar en zo'n grote mond heeft.
                              Waar je je informatie vandaan haalt is ook niet helemaal duidelijk ik heb namelijk alles bij elkaar al zo'n 10 jaar ervaring, dat zijn er toch zo'n 6 meer dan jij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X