Aant begin van elke dag warm ik me eerst ff op met 5-10min cardio en elke zaterdag of zondag ga ik 5-7km hardlopen (afhankelijk van wanneer ik een honkbalwedstrijd heb).
Elke oefening deed ik 3x10 en telkens meer gewicht erbij. De laatste paar maanden ben ik wat meer op uithoudingsvermogen gaan trainen en heb t bijgesteld naar 15x13x10 met t zelfde gewicht.
Ik ben vandaag aan me eerste winny-only kuur begonnen en ben sinds begin deze week weer met 3x10 (maar meer gewicht uiteraard dan eerst) gaan trainen.
Oude/huidige schema:
Dag 1, schouders, triceps:
Shoulder press
Seated side raise db
Cable front rise
Rowing torso
Triceps pushdown
Lying triceps overhead e.z bar
Buikspieroefeningen
Dag 2, benen:
Legg press
Leg extension
Wing leg curl
Squatt
Calfs
Cardio (15min fietsen)
Dag 3, rug:
Bent rowing
Cable row
Vertical traction
Upper back
Chin ups
Buikspier oefeningen
Dag 4, borst, biceps:
Flat bench press
Pullover
Incline bench press
Peck deck
Decline bench press
Incline fly db
Biceps curl db
Scott curl ez bar
Buikspieroefeningen
Dit is mn nieuwe schema dat ik van me instructeur heb gekregen, ik zou hier volgende week mee beginnen. Ik had om een nieuwe gevraagd omdat ik t tijd vond voor een nieuw schema. Maar hij heeft een schema gemaakt waar ik een beetje me twijfels bij heb. Ten eerste omdat t een schema is van 3 dagen en omdat bij dag 1 een beetje alles door elkaar heen zit. Terwijl ik vaak gehoord heb dat t beter is 1 grote spiergroep te pakken en een kleine.
Me instructeur is prof geweest dus ik neem aan dat ie weet waar ie over praat. Maar toch ben ik benieuwd naar jullie meningen hierover.
Nieuwe schema:
Dag 1, borst, schouders, triceps:
Inline benchpress
Dumbell press
Shoulder press db
Front side raise db
Side raise db
French press
Triceps pushdown, rope
Buikspieroefeningen
Dag 2, benen:
Leg extension
Leg press
Leg curls
Staand kuiten
Zittend kuiten
Buikspier oefeningen
Dag 3, rug, biceps:
Chin ups front
Lat row
Dumbell saw
Dead lift/stiff dead lift
Back extension/afwisselen met shrugs
Cable curls
Scott curls, ez bar
Buikspieroefeningen
Elke oefening deed ik 3x10 en telkens meer gewicht erbij. De laatste paar maanden ben ik wat meer op uithoudingsvermogen gaan trainen en heb t bijgesteld naar 15x13x10 met t zelfde gewicht.
Ik ben vandaag aan me eerste winny-only kuur begonnen en ben sinds begin deze week weer met 3x10 (maar meer gewicht uiteraard dan eerst) gaan trainen.
Oude/huidige schema:
Dag 1, schouders, triceps:
Shoulder press
Seated side raise db
Cable front rise
Rowing torso
Triceps pushdown
Lying triceps overhead e.z bar
Buikspieroefeningen
Dag 2, benen:
Legg press
Leg extension
Wing leg curl
Squatt
Calfs
Cardio (15min fietsen)
Dag 3, rug:
Bent rowing
Cable row
Vertical traction
Upper back
Chin ups
Buikspier oefeningen
Dag 4, borst, biceps:
Flat bench press
Pullover
Incline bench press
Peck deck
Decline bench press
Incline fly db
Biceps curl db
Scott curl ez bar
Buikspieroefeningen
Dit is mn nieuwe schema dat ik van me instructeur heb gekregen, ik zou hier volgende week mee beginnen. Ik had om een nieuwe gevraagd omdat ik t tijd vond voor een nieuw schema. Maar hij heeft een schema gemaakt waar ik een beetje me twijfels bij heb. Ten eerste omdat t een schema is van 3 dagen en omdat bij dag 1 een beetje alles door elkaar heen zit. Terwijl ik vaak gehoord heb dat t beter is 1 grote spiergroep te pakken en een kleine.
Me instructeur is prof geweest dus ik neem aan dat ie weet waar ie over praat. Maar toch ben ik benieuwd naar jullie meningen hierover.
Nieuwe schema:
Dag 1, borst, schouders, triceps:
Inline benchpress
Dumbell press
Shoulder press db
Front side raise db
Side raise db
French press
Triceps pushdown, rope
Buikspieroefeningen
Dag 2, benen:
Leg extension