Hallo allemaal, voel me een beetje benauwd hier een bericht te posten nadat ik die van jullie gelezen heb. Maar goed, ik heb het idee dat jullie er veel verstand van hebben dus doe ik het toch. Ik fitness sinds een paar weken, 2 maal per week. Mijn begeleider heeft een rooster voor mij gemaakt en dat werkte prima. Maar de laatste 3 weken merk ik dat ik helemaal geen spierpijn meer heb terwijl ik dat eerder wel had (in het begin). Bovendien merk ik dat mijn spieren wel sterker zijn geworden tot een bepaald moment maar dat het daarna niet lukt om zwaarder te tillen. Dit vind ik vreemd.
Ik doe elke keer hetzelfde (sorry ik lees wel dat jullie al de namen van de apparaten opschrijven, maar dat zegt me niks...snap helemaal niet wat jullie met al die termen bedoelen)
Ik begin met opwarmen (10 min)
Daarna train ik me kuiten, vervolgens me boven benen (spieren aan de achterkant op zo een apparaat waar je op gaat zitten en dan je benen naar voren moet doen)
Daarna me dijbenen binnenkant en buiten kant.
Bovenbenen en bil
Vervolgens me schouders en bices + triceps
Dan 2 apparaten voor rug spieren en op het laatst buikspieren.
Volgensmij train ik dus alle spiergroepen elke keer en dat steeds 1 apparaat per spier groep.
Omdat ik het gevoel heb dat het niet opschiet ga ik vanaf volgend week 3 keer pw trainen. Maar ik snap niet wat ik fout doe of wat ik kan veranderen. Is het een idee om mijn schema op te splitsen? En om bijvoorbeeld meer oefeningen per spiergroep te doen?
Ik moet nog erbij vermelden dat ik heel slank ben en dat ook zo wil houden. Maar ik moet absoluut niet gaan afvallen. (5 kilo aankomen zou wel makkelijk kunnen maar heb geen flauw idee hoe).
Ik las in jullie berichten dat jullie het hebben over trainen om massa te kweken en dan een week trainen om meer kracht te krijgen. Wat bedoelen julliie hiermee?
Sorry voor zoveel vragen. Hoop echt dat iemand me kan helpen hiermee.
Ik doe elke keer hetzelfde (sorry ik lees wel dat jullie al de namen van de apparaten opschrijven, maar dat zegt me niks...snap helemaal niet wat jullie met al die termen bedoelen)
Ik begin met opwarmen (10 min)
Daarna train ik me kuiten, vervolgens me boven benen (spieren aan de achterkant op zo een apparaat waar je op gaat zitten en dan je benen naar voren moet doen)
Daarna me dijbenen binnenkant en buiten kant.
Bovenbenen en bil
Vervolgens me schouders en bices + triceps
Dan 2 apparaten voor rug spieren en op het laatst buikspieren.
Volgensmij train ik dus alle spiergroepen elke keer en dat steeds 1 apparaat per spier groep.
Omdat ik het gevoel heb dat het niet opschiet ga ik vanaf volgend week 3 keer pw trainen. Maar ik snap niet wat ik fout doe of wat ik kan veranderen. Is het een idee om mijn schema op te splitsen? En om bijvoorbeeld meer oefeningen per spiergroep te doen?
Ik moet nog erbij vermelden dat ik heel slank ben en dat ook zo wil houden. Maar ik moet absoluut niet gaan afvallen. (5 kilo aankomen zou wel makkelijk kunnen maar heb geen flauw idee hoe).
Ik las in jullie berichten dat jullie het hebben over trainen om massa te kweken en dan een week trainen om meer kracht te krijgen. Wat bedoelen julliie hiermee?
Sorry voor zoveel vragen. Hoop echt dat iemand me kan helpen hiermee.
Comment