Ik zal me eerst even voorstellen, ben net 30 geworden en al jaren niet meer gesport zodat mijn lichaam een beetje is gaan hangen. Ik ben 1.85 en weeg 75 kilo. Mijn doel is een gespierd lichaam krijgen (niet overdreven) Ik ben nu onlangs begonnen met trainen bij een vriend die enkele toestellen heeft. Mijn trainingschema heb ik opgemaakt door enkele uren op deze site te besteden. Graag had ik de mening gekregen van jullie 'ervaringsdeskundigen'.
Mijn schema
<Maandag: Borst/triceps
Bench pressDumbell
incline flies
Close grip
Nu vroeg ik me wel af mag ik daar nog peckdeck bij doen, of bijvoorbeeld incline combineren met incline flies? Van wanneer heb je eigenlijk overtraining? Ik wil echt niet voor 'niets' trainen ! Wat zijn volgens jullie ervaring de beste borst combinaties?
Seated Triceps Press
<Dinsdag: Benen
Squats
Front Lunges
Barbell double leg raises
<Woensdag: rust
<Donderdag: Rug/biceps
Shrugs
Neck Pull downs
Single Arm rows
Wide grip chin ups
Vraagje, shrugs is dat niet voor schouders ook want daar voel ik die toch meer
barbell curl
alternate standing curls
<Vrijdag: Schouders
Military presses
Upright rows
Front raise
lateral presses
<Weekend rust
Merci om de tijd te nemen om dit te bekijken en graag had ik hier wat feedback op gekregen. Merci
Mijn schema
<Maandag: Borst/triceps
Bench pressDumbell
incline flies
Close grip
Nu vroeg ik me wel af mag ik daar nog peckdeck bij doen, of bijvoorbeeld incline combineren met incline flies? Van wanneer heb je eigenlijk overtraining? Ik wil echt niet voor 'niets' trainen ! Wat zijn volgens jullie ervaring de beste borst combinaties?
Seated Triceps Press
<Dinsdag: Benen
Squats
Front Lunges
Barbell double leg raises
<Woensdag: rust
<Donderdag: Rug/biceps
Shrugs
Neck Pull downs
Single Arm rows
Wide grip chin ups
Vraagje, shrugs is dat niet voor schouders ook want daar voel ik die toch meer
barbell curl
alternate standing curls
<Vrijdag: Schouders
Military presses
Upright rows
Front raise
lateral presses
<Weekend rust
Merci om de tijd te nemen om dit te bekijken en graag had ik hier wat feedback op gekregen. Merci
Comment