Mijn biceps willen niet echt groeien. Ik train ze 1 keer per week samen met triceps en onderarmen. Is er een oefening die bij een van jullie bijzonder goed aanslaat? laat het me weten!
Biceps boost
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMijn biceps willen niet echt groeien. Ik train ze 1 keer per week samen met triceps en onderarmen. Is er een oefening die bij een van jullie bijzonder goed aanslaat? laat het me weten!
Heb je al geprobeerd kleinere sets met grotere gewichten ? misschien helpt dat.
gewoon ook zorgen dat je de biceps vanuit verschillende kanten traind. Zo word de spier altijd gestimuleerd en graakt ze verward en dat helpt goed. Ik probeer zoveel mogelijk van oefeningen af te wisselen en om de zoveel weken men schema helemaal overkop te gooien. Wat betreft biceps toch, andere sets enzo... Voorts goed eten als een beest en slapen als een baby. Ikzelf boek het meeste resultaat met preacher curls. Ik ga altijd till failure en moet zeggen bij mij heeft het succes.
in elk geval succes met je training man.
greetzIf you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF
-
Misschien als laatste oefening de 3x7 doen met barbell ez curl
D.w.z eerst 7 volledige bewegingen dan 7 halve en dan 7 halve boven.
Zeer traag uitvoeren. Branden moet het doen.
Of je kan ook serie de la mort doen. Afbouwen met 5 paar dumbells.
Succes!Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
heb beetje het zelfde probleem. armen willen bij mij ook niet zo hard groeien, maar kracht is niet zon probleem.
maar voor biceps vind ik standing barbell curl wel fijne oefening. pak ik goed zwaar en eventueel een beetje smokkelen.
heb ik gisteren nog gedaan bij LB en armen.
12*30
12*30
8*40
6*50
5*65
6*50
kga volgende week eens 70 kg proberen, wel met een beetje cheaten. maar heel zwaar pakken werkt bij mij het beste.
verder vind ik alternate seated dumbell curl of standing hammer curl ook wel fijne oefeningen voor mn biceps.
grtz
Comment
-
een andere manier die ik ook wel eens heb gedaan is een 3weeks armen schema.
hierbij deed ik maandags en vrijdags mn armen en woensdag een fullbody training.
bij armen doe je 3 oefeningen voor biceps en 3 voor triceps en daar bij de volgende verdeling:
oefening 1:
warming up
3*6
oefening 2:
2*10-12
oefening 3:
2*15-20
hierbij wisselde ik elke training de oefeningen voor beide spiergroepen af.
Comment
-
Kracht is bij mij ook niet echt een issue! Ik heb power zat (als een beer zelfs), maar de krengen groeien niet echt! Nou heb ik gehoord dat kracht en massa niet perse samen gaan. Sterke mensen hoeven niet de breedste mensen te zijn, en andersom ook! Maar ja..groot is toch wel een stuk cooler om te zien! Toch?
Is het ook echt nodig om tot spierfalen te gaan om ze tot groeien aan te zetten?Last edited by de sterkste ophaler; 11-10-2007, 09:17.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Je biceps op de foto zien er toch enorm uit. Allee als je boven de 40 cm zit mag je toch niet klagen hé. .
Vind ik ook cool doet aan popeye denken.
Spierfalen zal ze toch niet echt doen groeien hoor. Oefening traag uitvoeren en biceps dumbell curl doe ik zittend. Zo kan je niet zeuren met je rug.
Zo enkele tips die je hopelijk kunnen helpen.
Massaal spinazie beginnen eten misschienVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
-
biceps zijn ook altijd mijn slechtste spiergroep geweest, bij mij lag het probleem dat ik ze niet genoeg rust gunde, hoe ziet je trainingsschema eruit, train je rug na bicepsdag.
Teveel oefeningen doen is ook niet echt nodig,denk eraan dat biceps een zeer kleine spiergroep zijn die je bijna bij alle oefeningen belastt. Ik doe max twee oefeningen maar dan wel tot het uiterste,tot er geen rep meer uitkan.
Smokkelen bij de laatste herhalingen kan ook geen kwaad.
Denk er ook aan dat u triceps de armdikte bepalen en niet u biceps
Grtzstil growing
Comment
-
Tigra, thnx voor het compliment! Mijn armen zijn helaas nog geen 40 cm, ik zitnu op 34 cm. En snipke, ik heb altijd een aparte armendag waarop ik tri en bi samen met onderarmen train. Rug train ik altijd aan het begin van de week en benen na de armendag. Na rug doe ik armen, dan de dag erna borst en buik en onderrug pak ik telkens tussendoor.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
je biceps zijn eigenlijk maar een klein spiergroepje, als je kijkt naar echte profs is het eigenlijk maar de grote van een ei. (aangespannen).
de meeste winst in de armen behaal je met de triceps. ( dit vormt dan samen het geheel) en dan lijken de biceps al wat groter.
anyway. probeer ze nieuwe groeiprikkels te geven.....
ipv bijv van licht naar zwaar - kun je proberen van zwaar naar licht.
1 x 6
1 x 8
1 x 12
ik ben daar deze week mee begonnen en gelijk heel veel spierpijn, dus daar komen de nieuwe groeiprikkels.
Comment
-
Originally posted by chili-palmer View Postje biceps zijn eigenlijk maar een klein spiergroepje, als je kijkt naar echte profs is het eigenlijk maar de grote van een ei. (aangespannen).
de meeste winst in de armen behaal je met de triceps. ( dit vormt dan samen het geheel) en dan lijken de biceps al wat groter.
anyway. probeer ze nieuwe groeiprikkels te geven.....
ipv bijv van licht naar zwaar - kun je proberen van zwaar naar licht.
1 x 6
1 x 8
1 x 12
ik ben daar deze week mee begonnen en gelijk heel veel spierpijn, dus daar komen de nieuwe groeiprikkels.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: