Biceps boost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sommigen zweren er bij idd...crap in mijn ogen.
    Ik doe het pyramide systeem met dumbells zoals erikV en GeneralIx nu wel weten. Falstyr heeft er ook van mogen proeven. Dan nog ff smal optrekken en een concentratiecurl erachter aan en ik kan nog geen theekopje meer vasthouden!
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ach ik doe 2 weken zo wat alleen been oefeningen en weken er na soort UB/LB met biceps 3 oefeningen. Werkt goed dus ver

Comment

wel een leuke bump met nietsinhoudende tekst. maargoed, ik ga nu voor de tricep boost :P

Comment

uhm...jij kan beter voor de algemene boost gaan en het isolatie materiaal niet gebruiken.

Comment

tja, doe ik ook wel maar probeer triceps toch iets extra te prikkelen

Comment

Als je grote triceps hebt dan lijken je biceps ook groter, trus me. Overigens ben ik verliefd op triceps, ik vind het een van de mooiere spiergroeppen... benen overigens ook.

Comment

Dippen is de beste manier om je triceps es flink onder handen te nemen en te laten groeien.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  tja, doe ik ook wel maar probeer triceps toch iets extra te prikkelen
                  kun je ons ook vertellen waarom ???

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                    Als je grote triceps hebt dan lijken je biceps ook groter, trus me. Overigens ben ik verliefd op triceps, ik vind het een van de mooiere spiergroeppen... benen overigens ook.
                    Vind dit een bullshit statement. Als je grote triceps hebt lijken je armen groter, niet je biceps. Die is en blijft klein ogen als je de arm als geheel aanspant. Maar als je zowel grote triceps/biceps hebt zijn je armen reusachtig. De kant die me armen nu langzaam op gaan sinds ik me biceps begin te trainen hehe.

Comment

Ten eerste ben je ook dom omdat je eerder je biceps niet heb getraind.
                      Ten tweede is het mijn mening... als je een pose doet zie je duidelijk dat de biceps achter lopen maar als je hem normaal hebt hangen ogen zowel je biceps als triceps groter. Dat is bij mij wel het geval... al komen de biceps nu toch wel erg goed in verhouding met de triceps.

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                        kun je ons ook vertellen waarom ???
                        ja hoor, als je naar gewicht kijkt wat ik eerst met Bicep BBcurl deed lag dat ruim boven die van de tricep oefening met BB heb triceps altijd wel getraind maar nu eindelijk een goede manier gevonden, waarop me lichaam goed reageert, probeer dus wat achterstand in te halen om weer kwa armen in evenwicht te zijn. want als je een BB curl met 15kg doet moet tricep dat ook kunnen

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          ja hoor, als je naar gewicht kijkt wat ik eerst met Bicep BBcurl deed lag dat ruim boven die van de tricep oefening met BB heb triceps altijd wel getraind maar nu eindelijk een goede manier gevonden, waarop me lichaam goed reageert, probeer dus wat achterstand in te halen om weer kwa armen in evenwicht te zijn. want als je een BB curl met 15kg doet moet tricep dat ook kunnen
                          hehe goed uw best gedaan jongen

Comment

[quote=de sterkste ophaler;399994]Mijn armen zijn helaas nog geen 40 cm, ik zitnu op 34 cm. quote]

34 cm??
                            ik moet 20 worden en zit nu op de 40
                            links 39
                            rechts 40

ik doe altijd hammercurl
                            10*16
                            8 *22
                            8 *26
                            6 *30
                            6 *32a34
                            en dan ja ken de naam niet
                            biceps training - Google Video#
                            die op dat filmpje

en dan normaal met dumbel stampe tot dat 10 kilo tezwaar is

Comment

Als jij die linker gozer bent op de foto vraag ik me af of je echt 40 armen hebt... ogen namelijk HEEL wat kleiner.

Comment

Ik geloof er geen zak van dat Ophaler 34 heeft. Ze zijn groter dan de mijne...heel duidelijk en ik heb al 33 in rust. 37 zou eerder bij hem passen als het niet groter is.

Ben het eens met Nex. Gast aan de linker kant op die foto mag blij zijn als hij uberhaupt de 30cm doorbreekt met die puny armpjes. Die rechter gast daar en tegen zal toch wel de 45 hebben ofzo als het niet meer is :O

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X