Biceps boost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 6 on a row blaster is?

Comment

• ja leg dat maar es uit....

Ow en by the way: mijn biceps zijn inmiddels flink gegroeid hoor
      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Idd al een quote van ff terug :P
        Wtf is een 'six in a row Blaster..?'
        Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

• Sorry had niet naar datum gekeken.

ja is iets wat goed aansloeg bij me.
          qua massa en vooral definitie...
          heb t van mr arnold...
          weet alleen niet hoe hij t noemde.

6 oefeningen achter elkaar met 30 sec rust ertussen.
          beginnend met de belangrijkste(barbell curl) en daarna het deel
          waarin je achterloopt. bij mij is dat dus de binnenkant biceps.

de mijne ziet er dan zo uit:

-Barbell curl,
          -Incline DB Curl naar buiten gesupineerd.
          -Preacher Curl
          -Concentration Curl of Cable Curl
          -Hammer Curl
          -Reverse Cable Curl

doe dit 4 sets met 2 min rust na elke routine en je bent binnen 20 min klaar met een high volume 20 sets biceps blasterrrrrr..

volgende dag had ik freakin' spierpijn.

Originally posted by Falstyr View Post
          6 on a row blaster is?

Comment

• Ik durf haast niet te vragen hoeveel rug of been oefeniningen jij wel niet doet ^^ 6 oefeningen en 4 sets elk voor biceps = wow veel.
            Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

• Originally posted by qbane View Post
              Ik durf haast niet te vragen hoeveel rug of been oefeniningen jij wel niet doet ^^ 6 oefeningen en 4 sets elk voor biceps = wow veel.
              haha dan zeggen mensen dat mijn schema's overkill zijn >.<

Comment

• klopt..

is ook niet geschikt voor iemand die pas traint.

de 1e half jaar was ik altijd begonnen met 3 sets per biceps oefening.

maar naarmate je steeds meer gevorderd wordt, moet je je lichaam gewoon steeds harder laten werken om vooruitgang te zien.
                En tot nu toe groeit alles bij mij net zo snel als in het begin.
                In die bijna 2 jaar dat ik train, ben ik nog nooit gestagneerd.
                en voor grote spiergroepen zoals borst/benen/rug.. doe ik 24 tot 28 sets.

en wat sakurakilla zegt over overkill... als je jezelf goed beschermt met bcaa's tijdens trainingen, supps gebruikt en heel de dag goed eet, dan is er geen overkill.

tenzij je een ectomorf bent... die zijn nl sneller vatbaar voor een overkill.
                maar dat moeten ze dan even bij zichzelf experimenteren of dat ook echt waar is...

Originally posted by qbane View Post
                Ik durf haast niet te vragen hoeveel rug of been oefeniningen jij wel niet doet ^^ 6 oefeningen en 4 sets elk voor biceps = wow veel.

Comment

• zodeju, zet ik even het meetlintje om me arm, zie ik opeens 3 cm vooruitgang ;O hoor ik na 2 seconden naast me 'schat, je lintje zit gedraaid' ... doh ;D maar goed, alsnog 1 cm vooruitgang binnen een maand en ben VOOR HET EERST aangekomen!!!! wel 1.5 kilo in 3 weken, en weer afgevallen in vet ;O als dat zo door blijft gaan komt er nog es wat van dat bulken ;D BEEFCAKE, BEEEEFCAAAAKE!!!
                  Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

• ik doe altijd na dat ik mn biceps oefeningen heb gedaan pompen zoals ik het noem dan pak ik de olympische stang bij ons 20 kilo en dan doe ik eerst 8 x van onder naar het midden,dan 8x van het midden naar boven en als laatste helemaal van onder naar boven 8x en je zou er nog wat gewicht bij kunnen doen, als je dat na elke biceps oefening doet krijg je echt een pomp en als je biceps daar te veel mee worden uitgeput zou je het na je laatste bicepsoefening kunnen doen of doe je laatste biceps oefening als piramiden begin bij hoog en ga naar laag tot je niet meer kan

Comment

• Originally posted by qbane View Post
                      zodeju, zet ik even het meetlintje om me arm, zie ik opeens 3 cm vooruitgang ;O hoor ik na 2 seconden naast me 'schat, je lintje zit gedraaid' ... doh ;D maar goed, alsnog 1 cm vooruitgang binnen een maand en ben VOOR HET EERST aangekomen!!!! wel 1.5 kilo in 3 weken, en weer afgevallen in vet ;O als dat zo door blijft gaan komt er nog es wat van dat bulken ;D BEEFCAKE, BEEEEFCAAAAKE!!!
                      door 6 in a row?

Comment

• Originally posted by henk33 View Post
                        ik doe altijd na dat ik mn biceps oefeningen heb gedaan pompen zoals ik het noem dan pak ik de olympische stang bij ons 20 kilo en dan doe ik eerst 8 x van onder naar het midden,dan 8x van het midden naar boven en als laatste helemaal van onder naar boven 8x en je zou er nog wat gewicht bij kunnen doen, als je dat na elke biceps oefening doet krijg je echt een pomp en als je biceps daar te veel mee worden uitgeput zou je het na je laatste bicepsoefening kunnen doen of doe je laatste biceps oefening als piramiden begin bij hoog en ga naar laag tot je niet meer kan
                        bekende oefening meeste doen hem 7 keer en noemen hem dan 21 en

Comment

• Wat vinden jullie van cheatcurls?
                          heb ze zelf nooit gedaan. iemand ervaring mee?
                          schijnt goed te zijn voor massa...

Comment

• Doe ze soms, negatief zo traag mogelijk uitvoeren. Vind het best een leuke oefening, alleen het commentaar is meestal zeik.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by dedicated_athlete View Post
                              Wat vinden jullie van cheatcurls?
                              heb ze zelf nooit gedaan. iemand ervaring mee?
                              schijnt goed te zijn voor massa...
                              I love It!
                              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

• biceps

hey, ik las je oude bericht, ben benieuwd hoe je afmeting van je biceps nu is ? gegroeid ?

na 9 jaar zit ik nu aan39 cm links en rechts. probeer al lang over de veertig te gaan maar twil niet lukken.
                                bij armen trainen wissel ik biceps en riceps oefeningen vak af, schijnt beter te zijn?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X