Biceps boost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb nu 43 cm armen. Ik train armen 2 keer per week.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

• ok, proficiat
      persoonlijk vind ik brede bovenarmen fantasisch, valt gelijk op , meer dan de rest. niet dat het me daarom te doen is , maar mensen respecteren je meer met dikke armen.
      nog wat werk aan de winkel dus

Comment

• Borst en bovenarmen vallen gewoon op inderdaad. Dikke benen in broeken vallen heel stuk minder op ook al zit daar de meeste massa en gewicht.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Borst en bovenarmen vallen gewoon op inderdaad. Dikke benen in broeken vallen heel stuk minder op ook al zit daar de meeste massa en gewicht.
          Alleen als je dan gaat zitten willen er dan nog wel eens opmerkingen komen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Alleen als je dan gaat zitten willen er dan nog wel eens opmerkingen komen.
            wat van opmerkingen krijg je dan???
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
              wat van opmerkingen krijg je dan???
              Van dames: Hey Atta, je hebt wel dikke benen zeg, vind je dat nou mooi? Etc.
              Van heren: Hey Atta, je moet wat minder squatten man, je benen worden echt te dik.

En daarna de discussie over of benen nu wel of niet groot horen te zijn (JA), en waarom dan (omdat luciferhoutjes onder een goed ub er achterlijk uit zien).
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Ach mensen zijn niks gewend en denken dat een UB het enige is wat breed hoort te zijn :P

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Van dames: Hey Atta, je hebt wel dikke benen zeg, vind je dat nou mooi? Etc.
                  Van heren: Hey Atta, je moet wat minder squatten man, je benen worden echt te dik.

En daarna de discussie over of benen nu wel of niet groot horen te zijn (JA), en waarom dan (omdat luciferhoutjes onder een goed ub er achterlijk uit zien).
                  gege, heb er zelf geen last van, ze kijken me alleen een beetje raar aan.
                  wie dat zeggen zijn juist jaloers, omdat ze het zelf niet kunnen
                  niks van aantrekken atta, je doet het erg goed
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

• Maak je geen zorgen, pak het als een compliment op. Is mooi dat het opvalt.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X