Mijn Rooster.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn Rooster.

Nou, eerlijk gezegt begin ik pas net

Mijn rooster is..

Maandag
    20km fietsen
    4 sets gewichtheffen [8kilo maar ] [S'ochtonds voor school: 30x] [Na school 30x] [Voor avondeten 30x] [Voor slapen 30x]
    2 sets opdrukken [20x s'ochtonds voor school] [20x voor't slapen gaan]
    3 sets Flye [15x voor school] [15x voor't avond eten] [15x voor't slapen gaan]
    4 sets Front Raise [15x voor school] [15x na school] [15x voor avond eten] [15x voor slapen]
    2 sets Crunch [15x voor school] [15x na school]
    Dinsdag
    20km fietsen
    4 sets Dumbbell Curls [S'ochtonds voor school: 30x] [Na school 30x] [Voor avondeten 30x] [Voor slapen 30x]
    2 sets Bicycles [30x voor school] [30x na school]

Woensdag
    20 km fietsen
    4 sets Dumbbell Curls [S'ochtonds voor school: 30x] [Na school 30x] [Voor avondeten 30x] [Voor slapen 30x]

Donderdag
    20 km fietsen
    1 set Squats [40x na school]
    1 set Deadlift [40x na school]
    Vrijdag
    20 km fietsen

Zaterdag
    Rust, heb meestal s'weekends heel veel spierpijn :P
    Zondag
    Rust, heb meestal s'weekends heel veel spierpijn :P

Moet ik wat veranderen? of is dit wel goed voor nu?
    Ik kan trouwens niet naar de sportschool, ik ben 15, en je mag pas vanaf 16 de gewichten enz. gebruiken, op je 15e mag je alleen dat ren-toestel gebruiken, en daarvoor ga ik niet helemaal naar de sportschool, dan kan ik net zo goed een paar rondjes rennen buiten :P
    Last edited by Warlord; 18-01-2008, 13:15.

Vind het niks. Elke dag dezelfde training en ik heb geen idee wat je bedoelt met gewichtheffen. Ik denk dat je daarmee een oefening voor je biceps bedoelt, maar dan train je dus alleen borst en biceps. Vind dat weinig geslaagd.
    Doe liever de ene dag chinups (aan een tak/deur/stang/weet ik het), wat deadlift achtigs en wat biceps curls en de andere dag pushups en flyes. Zou ook gewoon om de dag cardio doen, niet elke dag.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik heb eerlijk gezegt geen idee wat Cardio is =[, heb op google gezocht maar daar heb ik ook niks gevonden.

@Chinups, ik kan geen handstand *shame*

Maar ik doe elke donderdag Deadlifts bij Mensendieck, ik moet er dan iets van 40-50 doen voor m'n rug.

En, dit is ook mijn eerste rooster, en ik ga nu wat aanpassingen maken, mischien is het dan wat beter =\

*EDIT*

Was een paar dingen vergeten, nu toegevoegd, ik kan eigenlijk wel wat hulp gebruiken met het verdelen, want ik doe persoonlijk toch elke dag hetzelfde =/
      Ben nu aan het sparen voor een stang met gewichten zodat ik om de dag deadlifts kan doen..
      Last edited by Warlord; 18-01-2008, 13:17.

Comment

Chin-ups en handstand...wat hebben die 2 met elkaar te maken? Chin-ups is niets meer dan jezelf optrekken.

En cardio zijn dingen zoals fietsen, roeien, touwspringen, crosstrainer, joggen, rennen etc. Die zooi voor je conditie.

Comment

oké bedankt, ok chinups is dus jezelf optrekken =/ [Had het verkeerd gelezen dan.. :P] Oké ik ga het om 2 uur effe proberen, kijken of ik de 15 zonder problemen haal en dan update ik de thread weer..

Maar Cardio doe ik liever elke dag, ik hou ervan ^^

Comment

Originally posted by Warlord View Post
            oké bedankt, ok chinups is dus jezelf optrekken =/ [Had het verkeerd gelezen dan.. :P] Oké ik ga het om 2 uur effe proberen, kijken of ik de 15 zonder problemen haal en dan update ik de thread weer..

Maar Cardio doe ik liever elke dag, ik hou ervan ^^
            Als ik de keus had trainde ik elke dag. Het is alleen niet goed voor je, daarom doe ik het niet. Hetzelfde geldt voor cardio, elke dag is gewoon teveel. Denk dat je ook al naar school fietst en dan is om de dag nog wat extra's echt zat hoor.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik had nog een vraagje, qua lichaamstype ben ik een Endomorf, maar ik heb nu 3 weken mijn Biceps getrained, en ze zijn nu vrij duidelijk zichtbaar, zal het ook zo gaan met spieren zoals Buik, Borst en Schouder, of is het gewoon toeval?

Comment

lees eerst is alles door op dit forum zou ik zeggen, je stelt allemaal vragen die je zelf op dit forum kunt opzoeken

Comment

Zalk doen >_>

Comment

Originally posted by Warlord View Post
                    Ik had nog een vraagje, qua lichaamstype ben ik een Endomorf, maar ik heb nu 3 weken mijn Biceps getrained, en ze zijn nu vrij duidelijk zichtbaar, zal het ook zo gaan met spieren zoals Buik, Borst en Schouder, of is het gewoon toeval?
                    Wisselt per persoon. Ik heb bijvoorbeeld armen die nu eindelijk weer wat beginnen te groeien, maar die waren eerst niet vooruit te branden. Mijn borst gaat als ik er even serieus mee bezig ben zo ontzettend hard vooruit dat ik er maar weinig aan hoef te doen.
                    Verder moet ik zeggen dat ik het eens ben met nickydebeer, lees eerst maar rond voordat je vragen stelt die al 3845175837x zijn beantwoord.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X