3-daags split Falstyr

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Evenwicht is meer het probleem in mijn geval :P
    Oh en de uitvoering. Of ik stap te groot of te klein uit

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      In onze sportschool hebben we niks om die glute hamraise mee te doen, heb jij dat wel of heb je een geniale oplossing bedacht?
      latpulley! Die hebben jullie zeker.. er zijn op internet wel voorbeelden hierover te vinden. Ik doe hem namelijk ook op de pulley en dan paar dumbels in me handen en knallen. Ik gooi altijd 12 reps eruit en gebruik 8kg dumbels

Comment

Originally posted by punani View Post
        latpulley! Die hebben jullie zeker.. er zijn op internet wel voorbeelden hierover te vinden. Ik doe hem namelijk ook op de pulley en dan paar dumbels in me handen en knallen. Ik gooi altijd 12 reps eruit en gebruik 8kg dumbels
        Dat is de geniale oplossing die ik zocht. Ga binnenkort eens kijken dan.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kan me er totaal geen beeld bij vormen behalve dat ik als een klungel in de touwen vast kom te zitten als het ware haha.

Denk wel dat ik Deadlift naar benen dag ga verplaatsen. Voel me hamstrings enorm na die training. En dan proberen of de Sumo-deadlift wat is voor de rug dag.

Comment

blijf het sowieso maar vaag vinden. Deadliften op een andere dag dan benen.

Verder is lunges DE klote-oefening van het hele pakket. Weiger hem ook pertinent.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Dat is de geniale oplossing die ik zocht. Ga binnenkort eens kijken dan.
              laat ff weten hoe het ging. 1 tip doe de pulley wel op zijn laagste stand

Comment

Zal morgen weer eens ruimte maken voor een eigen traininkje met de glute hamraise erin. Ik laat het je weten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by punani View Post
                  laat ff weten hoe het ging. 1 tip doe de pulley wel op zijn laagste stand
                  Heb gekeken of het ging, maar nee. Wij hebben zo'n lat pully met slechts een soort zadeltje om op te zitten. No way dat mijn beide knieën daarop konden, een ging al niet zonder de boel scheef te hangen. Toen geprobeerd op een soort abtoestel, maar dat was ook geen succes. Volgende keer neem ik wel een handdoek mee en dan sleep ik zo'n barbell naar een matje toe.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X