Hee..
Lidmaatschap in de sportschool opgezegd.. Morgen(ma) beginnen met thuis trainen, een beetje improviseren dus.
Ik heb diverse verstelbare dumbels.. meerde curl stangen, een bank druk die zowel plat als schuin kan, een ( weet niet meer hoe het heet, sorry) rek waarmee je o.a. je triceps ken trainen d.m.v. dat touwtje naar beneden te trekken, squat rek is onderweg, een buikspier bank, tevens heb ik een boks zak voor de conditie en voldoende gewichten.
Met dit schema was ik net begonnen in de sportschool, maar sommige oefeningen kunnen nu niet meer door gebrek aan apparatuur.. de oefeningen waar de vraagtekens achter staan bedoel ik,, heeft iemand hier suggesties voor?
Dag 1
Borst Dumbel Press
Schuin bankdrukken
Pac-deck ???
Triceps Tricep extension
Stangen naar beneden duwen???
Voorkant schouders 1 oefening????????????
Dag 2
Benen Squat
Leg press???
Leg extension
Leg curl???
Kuiten Kalf raise
Middenkant schouders 2 oefeningen ??
Dag3
Bovenrug Optrekken
Roeien ???
Barbel bent over row
Onderrug Deadlift
Biceps Standing curl
Concentration
Achterkant schouders Achterkantje ( bepaalde oefening waar ik de naam niet van weet)
Skrunsen “Nek” ( schouders ophalen met dumbels in de hand)
Lidmaatschap in de sportschool opgezegd.. Morgen(ma) beginnen met thuis trainen, een beetje improviseren dus.
Ik heb diverse verstelbare dumbels.. meerde curl stangen, een bank druk die zowel plat als schuin kan, een ( weet niet meer hoe het heet, sorry) rek waarmee je o.a. je triceps ken trainen d.m.v. dat touwtje naar beneden te trekken, squat rek is onderweg, een buikspier bank, tevens heb ik een boks zak voor de conditie en voldoende gewichten.
Met dit schema was ik net begonnen in de sportschool, maar sommige oefeningen kunnen nu niet meer door gebrek aan apparatuur.. de oefeningen waar de vraagtekens achter staan bedoel ik,, heeft iemand hier suggesties voor?
Dag 1
Borst Dumbel Press
Schuin bankdrukken
Pac-deck ???
Triceps Tricep extension
Stangen naar beneden duwen???
Voorkant schouders 1 oefening????????????
Dag 2
Benen Squat
Leg press???
Leg extension
Leg curl???
Kuiten Kalf raise
Middenkant schouders 2 oefeningen ??
Dag3
Bovenrug Optrekken
Roeien ???
Barbel bent over row
Onderrug Deadlift
Biceps Standing curl
Concentration
Achterkant schouders Achterkantje ( bepaalde oefening waar ik de naam niet van weet)
Skrunsen “Nek” ( schouders ophalen met dumbels in de hand)
Comment