ben bezig geweest aan een nieuw schema, dit is wat ik zover heb.
dag 1 :
-10 min roeien (opwarming)
-borst : bench press 12/10/8/6
butterfly's 4*8
incline dumbell press 10/8/6/6
-biceps : dumbell curl standing 10/8/6/6 (per arm)
seated machine curl 3*10
-buik : legs raised sit-up (bankje) 4*35
AB roller 4*35
-cardio 30-45 min (loopband of steppen)
dag 2 :
-10 min roeien
-benen : leg press 12/10/8/6
leg extension 4*8
leg curl 4*8
-shouders : shoulder press 12/10/8/6
upright row 3*10
dumbell lateral raise 3*8
-cardio 30-45 min
dag3 :
-10 min roeien
-rug : behind neck pulldown 12/10/8/6
seated row 4*8
cable close grip pulldown 4*8
-triceps : machine pushdown 4*8
cable pushdown 12/10/8/6
AB roller 4*35
-cardio 30-45 min
even een woordje uitleg.
-ik vindt roeien de beste opwarming die er is qua cardiomachinerie. alle spieren worden gebruikt van benen tot armen. lijkt me ideaal als opwarming plus ik train men rug toch dat net ietsje extra voor sneller de v-vorm te krijgen.
-ik doe bijna steeds vier sets per oefening, omdat ik het gevoel heb dat drie net ietsje te weinig kick geeft. als het de spiergroei belemmert kan ik er gerust drie van maken. als het maar werkt!!!
-cardio blijf ik doen omdat ik nog steeds men vetpercentage naar beneden wil krijgen.
-kracht en spiergroei is men doel. momenteel nog geen massa, omdat ik met bulken momenteel niets ben. heb nog teveel vet weg te werken. wat ik wil proberen is men gewicht momenteel stabiel te houden, maar vet te verminderen en spiermassa te bevorderen.
-ik zet biceps bij borst en triceps bij rug omdat ik bij borst men triceps gedeeltelijk mee train en bij rug de biceps, zo pak ik ze nog eens apart aan.
-ik hoop dat de namen een beetje kloppen, ik heb men best gedaan om het op te zoeken.
-dus, wat denk je dat anders kan, wat doe ik te weinig of juist teveel?ik kan slechts drie keer gaan per week wegens andere dingen die ik nog bij doe. heb een druk leventje na men werk hoor anders zou ik vier dagen per week gaan, wat me optimaler lijkt.
geef je mening en suggestie aub!!
greetz
dag 1 :
-10 min roeien (opwarming)
-borst : bench press 12/10/8/6
butterfly's 4*8
incline dumbell press 10/8/6/6
-biceps : dumbell curl standing 10/8/6/6 (per arm)
seated machine curl 3*10
AB roller 4*35
-cardio 30-45 min (loopband of steppen)
dag 2 :
-10 min roeien
-benen : leg press 12/10/8/6
leg extension 4*8
leg curl 4*8
-shouders : shoulder press 12/10/8/6
upright row 3*10
dumbell lateral raise 3*8
-cardio 30-45 min
dag3 :
-10 min roeien
-rug : behind neck pulldown 12/10/8/6
seated row 4*8
cable close grip pulldown 4*8
-triceps : machine pushdown 4*8
cable pushdown 12/10/8/6
AB roller 4*35
-cardio 30-45 min
even een woordje uitleg.
-ik vindt roeien de beste opwarming die er is qua cardiomachinerie. alle spieren worden gebruikt van benen tot armen. lijkt me ideaal als opwarming plus ik train men rug toch dat net ietsje extra voor sneller de v-vorm te krijgen.
-ik doe bijna steeds vier sets per oefening, omdat ik het gevoel heb dat drie net ietsje te weinig kick geeft. als het de spiergroei belemmert kan ik er gerust drie van maken. als het maar werkt!!!
-cardio blijf ik doen omdat ik nog steeds men vetpercentage naar beneden wil krijgen.
-kracht en spiergroei is men doel. momenteel nog geen massa, omdat ik met bulken momenteel niets ben. heb nog teveel vet weg te werken. wat ik wil proberen is men gewicht momenteel stabiel te houden, maar vet te verminderen en spiermassa te bevorderen.
-ik zet biceps bij borst en triceps bij rug omdat ik bij borst men triceps gedeeltelijk mee train en bij rug de biceps, zo pak ik ze nog eens apart aan.
-ik hoop dat de namen een beetje kloppen, ik heb men best gedaan om het op te zoeken.
-dus, wat denk je dat anders kan, wat doe ik te weinig of juist teveel?ik kan slechts drie keer gaan per week wegens andere dingen die ik nog bij doe. heb een druk leventje na men werk hoor anders zou ik vier dagen per week gaan, wat me optimaler lijkt.
geef je mening en suggestie aub!!
greetz
Comment