schema voor spiergroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoi,

ik weet wel dat ik nog steeds kan doen wat ik wil natuurlijk, maar als ik bepaalde adviezen krijg, dan probeer ik ze toch graag, vindt ik het absoluut niets, zoals de scott curl, doe ik ze niet. alles mag, niets moet toch?!!het zou gewoon zonde zijn om elk advies in de lucht te slaan, want dan kan ik even goed hier niets posten

biceps is samen met men rug my favorites.

greetz

Comment

Bodybuilding.com - Getting Cut With Glass - Getting Cut With Glass - Video Main Page.
      voor wat ideetjes. Bij de arm video zie je de scott/preacher curl. Zoals gewoonlijk laat je dat ding niet helemaal naar beneden zakken en gewoon 90graden ongeveer en terug.

Comment

hoi,

vanavond heb ik dag twee gedaan van het schema. moet eerlijk bekennen dat ik bagger heb getraind door eigen toedoen.

uit luiheid ben ik gewoon direct naar de squat gewandeld ipv eerst opwarming te doen. dus dacht om eerst wat licht te squatte als opwarming, en dan voluit te gaan. mis dus. 3 sets kunnen doen en nadien een slecht gevoel dat door de spieren ging. ben dan maar gestopt en eerst wat gaan fietsen, nadien de leg press gedaan en ging het beter.

enkel de deadlift heb ik niet gedaan. ik heb der nog wat vragen over betreft de correcte uitvoering van de oefening (is veel te lang geleden) ik verwacht em volgende week mee in het programma te nemen.leg curl en extension gingen zoals gewoonlijk lekker en zonder probs.

ik heb uiteindelijk men triceps erbij genomen omdat ik tijd over had, en toch niet doodop was van de (mislukte) benentraining. deze ging redelijk goed, enkel moet ik het gewicht verhogen want had achteraf niet dat afgetrainde gevoel.

conclusie, ik heb dus al beter getraind, doch, het schema zelf bevalt me uitstekend voor dag 2. hopelijk zal ik deze benentraining vanaf volgende week steviger en juister kunnen aanpakken. nu ik thuis zit, (uurtje na de benenoefeningen) merk toch wel een verzadigd gevoel in men benen. zal misschien toch geen verloren training geweest zijn?!

ow ja, by the way, ik heb net erg genoten van men eerste whey shake'je. pure whey van performance (banaan) smaakte erg goed, wist niet dat die dingen zo geweldige taste konden hebben. vanaf morgen begin ik dan met de creatine. nu enkel de voeding terug aanpassen. foto's en meting heb ik vanavond nog gedaan voor de training. dus hopelijk kan ik over een tijdje een vergelijk posten dat de moeite is.

greetz

Comment

Helemaal verloren zal hij niet zijn, maar optimaal is anders. Volgende keer gaat zeker beter. Goed te horen dat je shake te pruimen is, pwo shakes die smerig smaken laten je namelijk tegen het trainen op zien.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik had van performance wel gelezen en gehoord dat die erg goed smaakten, plus ze hebben veel keuze, stuk of zeven smaken geloof ik. en wat erin zit leek me erg goed, naar wat ik ervan heb bijgeleerd afgelopen weken.

deze heb ik nu Super Whey Pro eiwitten met L-Glutamine

en creatine van maximize. ik heb gekozen voor monohydraat om te kijken of het bevalt en of het resultaat gaat leveren.

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X