Ik heb mijn trainweek altijd verdeeld in 3 sessies. (borst en triceps (1) Rug en biceps (2) en Schouders en buik (3))
Ok, inmiddels is mij het nut en de noodzaak van benen trainen wel duidelijk geworden dus die wil ik gaan integreren in mijn schema. Maar voor als nog is dit wat ik train:
Borst en Triceps
Bankdrukken 3x10
Flyes 3x10
Schuin bankdrukken 3x10
Triceps press down rechte stang 3x10
laying Skull crusher 3x10
Bankdrukken smalle grip 3x10
Rug en Biceps
lateral pulldown 3x10
reverse peckdeck 3x10
rowing torso smalle grip 3x10
curl z-bar 3x10
Dumbell curl isolated 3x10
hammer curl 3x10
Schouders en Buik
Dumbell shoulder press 3x10
Side raises machine 3x10
front raises dumbell 3x10
crunches machine 3x10
Sit ups 3x15 Schuine helling /
leg raise 3x10
De oefeningen per sessie wissel ik zo af dat ik niet meteen alle 3 de oefeningen van de zelfde groep doe zodat ik tussentijds wat rust krijg voor die spier groep. Dus bv.: borst, borst, triceps, borst, triceps, triceps.
Ik denk dat ik benen er bij kan pakken op schouder en buik dag omdat ik deze niet als meest intensief ervaar. Hiervoor kan ik een legpress pakken en squat. Aangezien mijn benen nooit echt intensief zijn getraint denk ik dat 2 oefeningen om te beginnen wel ok zijn.
Verder pak ik het gewicht waarbij ik mijn oefeningen allemaal net kan afmaken. Maar vaak ook haal ik de laatste 10 keer niet helemaal en blijf dan hangen op 8 of 7. Ik train alleen dus hulp heb ik niet altijd voor handen.
Ik groei niet en blijf steken op het zelfde punt.
Graag hoor ik opmerkingen en tips over verder te komen om de groei toch te gaan vergroten. Want een beetje resultaat voor mijn inspanningen heb ik wel verdient
Ok, inmiddels is mij het nut en de noodzaak van benen trainen wel duidelijk geworden dus die wil ik gaan integreren in mijn schema. Maar voor als nog is dit wat ik train:
Borst en Triceps
Bankdrukken 3x10
Flyes 3x10
Schuin bankdrukken 3x10
Triceps press down rechte stang 3x10
laying Skull crusher 3x10
Bankdrukken smalle grip 3x10
Rug en Biceps
lateral pulldown 3x10
reverse peckdeck 3x10
rowing torso smalle grip 3x10
curl z-bar 3x10
Dumbell curl isolated 3x10
hammer curl 3x10
Schouders en Buik
Dumbell shoulder press 3x10
Side raises machine 3x10
front raises dumbell 3x10
crunches machine 3x10
Sit ups 3x15 Schuine helling /
leg raise 3x10
De oefeningen per sessie wissel ik zo af dat ik niet meteen alle 3 de oefeningen van de zelfde groep doe zodat ik tussentijds wat rust krijg voor die spier groep. Dus bv.: borst, borst, triceps, borst, triceps, triceps.
Ik denk dat ik benen er bij kan pakken op schouder en buik dag omdat ik deze niet als meest intensief ervaar. Hiervoor kan ik een legpress pakken en squat. Aangezien mijn benen nooit echt intensief zijn getraint denk ik dat 2 oefeningen om te beginnen wel ok zijn.
Verder pak ik het gewicht waarbij ik mijn oefeningen allemaal net kan afmaken. Maar vaak ook haal ik de laatste 10 keer niet helemaal en blijf dan hangen op 8 of 7. Ik train alleen dus hulp heb ik niet altijd voor handen.
Ik groei niet en blijf steken op het zelfde punt.
Graag hoor ik opmerkingen en tips over verder te komen om de groei toch te gaan vergroten. Want een beetje resultaat voor mijn inspanningen heb ik wel verdient
Comment