Heftig buikspierenschema nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Black Identity View Post
    rotary torso ? wat is dat??
    Je romp draaien

Ben ik zelf ook zwaar tegenstander van ivm blessure aan de ruggegraat

@ General: maar hoe pas ik dit nou structureel in in een schema? Ik doe zoals je weet al DL's en ik squat al jaren, staande mil press met losse barbell heb ik onlangs toegevoegd. Maar ik heb nu echt een specifiek schema nodig

@ rest: dat ben ik niet, maar dat zijn voor mij echt de ultieme abs. Echter ben wel op het punt dat ik redelijk tevreden ben met mijn fysiek en me wil gaan focussen op dit soort dingen.

laatste 2 pics van mij op dit forum:

fuck hey, ik zie nu pas hoe ik afgezwakt ben door de vakantie....aaaaargh

Comment

Zou aan het einde van je training hanging leg raises gaan doen (sets van 8-12) en zodra je die haalt gewicht erbij gooien (denk aan gewicht tussen je voeten houden of van die enkelbandjes). Daarnaast zou je een crunchtabata kunnen proberen, Genjuro's vriendin was daar erg over te spreken, dus wellicht een aanrader.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

damn nou wou dat ik zulke armen had m8 verder kan ik je niet helpen met abs, maar moet je gewoon ff ermee complimenteren

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Zou aan het einde van je training hanging leg raises gaan doen (sets van 8-12) en zodra je die haalt gewicht erbij gooien (denk aan gewicht tussen je voeten houden of van die enkelbandjes). Daarnaast zou je een crunchtabata kunnen proberen, Genjuro's vriendin was daar erg over te spreken, dus wellicht een aanrader.
          8-12 lukt me met gemak, ook hangend en met zo goed als rechte benen. Zal het eens proberen.

@ Posseltje: tnx! Ben zelf ook best tevreden en dat is een lekker gevoel

Comment

Trek je benen dan eens omhoog tot je voeten je ongeveer in je ogen steken en laat dan heel langzaam zakken. En als dat echt zo makkelijk gaat kun je die anders in tabata proberen. Zou eventueel wel straps meenemen als je grip het niet uithoudt.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X