Ik ben nu 6 weken in de sportschool actief.
Mijn doel is om massa te kweken.
Hoewel ik ook mijn buikje wil laten verdwijnen (moelijke combo, maar goed)
Mijn stats op dit moment:
27 jaar, 1.90, 78kg, vetpercentage 14,9% (was 4 weken terug nog 16,4%, gewicht hezelfde)
Mijn schema
Op di-do-za of zon: hitt cardio op lege maag (30/30sec spring/jog gedurende 8 min) en crunches tot failure
Op de sportschool deze oefeningen op advies van de begeleider (eerste 4 weken 3x15 en iets lager gewicht).
Nu doe ik alles 4x12 om massa te kweken. Ik merk dat ik meer gewicht aankan (behalve bij de biceps en benchpress), dus wil dit geleidelijk per dag (of per week?) opvoeren met 2,5kg.
Crosstrainer
6,5 min, stand 7
Benen
1. Leg Presses - 35kg
2. Leg Extension - 15kg
Rug
3. Wide Grip Rear Pulldowns 20kg
Borst
4. Pec Deck Butterflys 20kg
5. Barbell Bench Press 5kg
6. Incline Barbell Bench Press 5kg
Schouders
7. Delt machine 12,5kg
Biceps
8. Barbell Curls With Wide Grip (6.25kg)
(ook even gedaan, maar nu nog te zwaar Cable Preacher Curls op 10kg)
9. Cable Curls (22.5)
ik weet niet hoe deze oefening heet. Maar in plaats van naar me toe te trekken zoals bij de Reverse, trek ik het naar beneden toe...iemand een naam hiervoor?
In totaal ben ik hier een dik uur meebezig.
Hebben jullie commentaar en tips om mijn trainingen zo optimaal en efficient mogelijk te maken?
Mijn doel is om massa te kweken.
Hoewel ik ook mijn buikje wil laten verdwijnen (moelijke combo, maar goed)
Mijn stats op dit moment:
27 jaar, 1.90, 78kg, vetpercentage 14,9% (was 4 weken terug nog 16,4%, gewicht hezelfde)
Mijn schema
Op di-do-za of zon: hitt cardio op lege maag (30/30sec spring/jog gedurende 8 min) en crunches tot failure
Op de sportschool deze oefeningen op advies van de begeleider (eerste 4 weken 3x15 en iets lager gewicht).
Nu doe ik alles 4x12 om massa te kweken. Ik merk dat ik meer gewicht aankan (behalve bij de biceps en benchpress), dus wil dit geleidelijk per dag (of per week?) opvoeren met 2,5kg.
Crosstrainer
6,5 min, stand 7
Benen
1. Leg Presses - 35kg
2. Leg Extension - 15kg
Rug
3. Wide Grip Rear Pulldowns 20kg
Borst
4. Pec Deck Butterflys 20kg
5. Barbell Bench Press 5kg
6. Incline Barbell Bench Press 5kg
Schouders
7. Delt machine 12,5kg
Biceps
8. Barbell Curls With Wide Grip (6.25kg)
(ook even gedaan, maar nu nog te zwaar Cable Preacher Curls op 10kg)
9. Cable Curls (22.5)
ik weet niet hoe deze oefening heet. Maar in plaats van naar me toe te trekken zoals bij de Reverse, trek ik het naar beneden toe...iemand een naam hiervoor?
In totaal ben ik hier een dik uur meebezig.
Hebben jullie commentaar en tips om mijn trainingen zo optimaal en efficient mogelijk te maken?
Comment