Vetpercentage is gemeten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed dit kwam er uit de calculator:

Lichaamsgewicht: 52 KgVetpercentage: 21 %Vet Vrije Massa: 41.1 Kg52*0.79Basisbehoefte: 985.9 Kcal41.1*24Sporttoeslag: 98.6 Kcal985.9*0.1Arbeidstoeslag: 493 Kcal985.9*0.5Sportieve arbeidstoeslag: 400 Kcal985.9*400------- +Totale dagelijkse behoefte energie: 1977 KcalDagelijkse behoefte Eiwitten: 90 Gram41.1*2.2)Dagelijkse behoefte Vetten: 44 Gram(1977*0.2)/9Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 305 Gram

las ook dat: 30 en 40 jaar wordt 22-30% als normaal en gezond beschouwd
    ik zit 21% dus ik ben gezond .. nou ole maar ja wat is normaal he, gemiddelde vrouw tussen die leeftijd word vast bedoeld een vrouw met een buikje en dat willen we dus NIET
    Last edited by Black Identity; 18-08-2008, 20:45.
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Als vrouw kun je niet van een definitief vet% uit gaan zoals bij een man. Vrouwen werken anders en we zijn er nog niet uit hoe :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Als vrouw kun je niet van een definitief vet% uit gaan zoals bij een man. Vrouwen werken anders en we zijn er nog niet uit hoe :P
        dat vind ik nu weer zo jammer van jou he, ik begon je net zo lief te vinden

ps: gezien je avatar van die kat .... Heb je alice in wonderland al uitgespeeld???

Comment

veel suc-6! volhouden want uiteindelijk zul je resultaat zien!

p.s. misschien cardio op nucgtere maag een paar keer in de week een optie? Bij mij werkt het wel als ik in % omlaag wil, neem wel bcaa´s voor dat ik cardio ga doen om niet tegen de vlakte te gaan.
          The harder I work, the luckier I get!/ tĂş dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Tussen de 22-30% is normaal, maar niet jouw streven. Of het er gezonder op wordt, nee. Kiki bijvoorbeeld heeft menstruatieproblemen onder een bepaald vetpercentage. Op zich niet heel erg, maar dat is wel de manier waarop je lichaam zegt tot hier en niet verder.
            Om af te vallen pak je dus de kcal uit de calculator, haalt daar 500kcal van af en gaat op basis daarvan wat in elkaar flansen. Eventueel kun je in trapjes gaan (eerste week 200kcal, tweede 300kcal, etc tot de 500kcal onder behoefte), maar als je op mij lijkt vind je dat veel te traag gaan.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Holandesa View Post
              veel suc-6! volhouden want uiteindelijk zul je resultaat zien!

p.s. misschien cardio op nucgtere maag een paar keer in de week een optie? Bij mij werkt het wel als ik in % omlaag wil, neem wel bcaa´s voor dat ik cardio ga doen om niet tegen de vlakte te gaan.

Hoi
              Ik neem als ontbijt bijvoorbeeld magere melk een schep whey en musli (zonder rommel) en dan ga ik naar de sportschool, (maar dat is deze week dan he, want ik heb vakantie ) voor de rest ga ik na mijn werk naar de sportschool. Je zegt nuchtere maag, maar is het niet zo dat je voor dat je naar de sportschool gaat moet eten. Ik hoor ook weleens erna maar wat is nu het beste?

Comment

Voor kt moet je altijd wat hebben gegeten. Voor cardio hoeft dat niet altijd, zijn een hoop mensen die zweren bij cardio op de nuchtere maag. Ikzelf geloof er niet zo in, vind de nadelen>voordelen, maar ik ben niet de enige met een mening.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

voor kt, zoals General zegt, wél eten idd, maar als je cardio doet, zoals ik nu ga doen (50 min +/-)neem ikzelf alleen bcaa´s. Je zou ook whey met water kunnen nemen.

Voor mij werkt het goed, het is gewoon uitproberen!

saludos
                  The harder I work, the luckier I get!/ tĂş dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                    dat vind ik nu weer zo jammer van jou he, ik begon je net zo lief te vinden
                    Huh? Wat is er zo vreemd aan? Bij een man kun je zeggen dat hij op 9% gewoon voldoende droog staat. Bij een vrouw kan dit op verschillende percentages zijn. Daarom is het belangrijker op de spiegel of te gaan en de vetmeter alleen te gebruiken om te zien dat het minder wordt en je goed bezig bent. Niet om te gebruiken om naar een x% toe te werken.

Comment

Ik ben het volledig met Falstyr eens. Mensen zouden eens minder gefixeert moeten zijn op de weegschaal en het meetlint en gewoon de spiegel moeten gebruiken. Daar gaat het uiteindelijk toch om...

Overigens is het om te voorkomen dat je lichaam in de survivalmodus springt een goede tip om te zigzaggen met je dieet. Als je de week neemt zou je 4 dagen op onderhoud moeten eten, 2 dagen 200-500 kcal eronder en 1 dag 200 kcal erboven. Zo blijf je vet verbranden en behoud je spiermassa.
                      Er zijn veel voorbeelden te vinden op internet van zigzigdieeten en ze staan ook geregeld in de Muscle & Fitness magazines.

Ook de tip van Holandesa zou ik uiterst serieus nemen als ik jou was. Om lager in je BF te duiken moet je je cardio op lege maag s'morgens doen of meteen na je KT (doe dan wel HIIT). S'morgens uiteraard geen HIIT op lege maag anders val je om!

Oja, nog veel succes verder!!
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        S'morgens uiteraard geen HIIT op lege maag anders val je om!
                        doe ik wel, 15 min 30/30 sec. fucking zwaar wel. maar ik heb nu vakantie dus kan heel de dag ervan bijkomen

Comment

Zou zoals mijn mede ervaren bodynetters hier al aangeven neit tevele onder je behoefte gaan zitten.en dat verhaaltje met je vetreserves.

gewoon lekker cardio bliven doen en kracht training oid. veel herhalingen werd mij altijd verteld voor droogtrainen. je komt er vanzelf en zou oko niet teveel blindstaren op het vet% gewoon de spiegel

Comment

21% is voor een dame niet super veel hoor en het heeft helemaal nix met je lengte temaken.

Suc6 met het halen van de 15% lijkt me een lastige taak maar ben benieuwd
                            Who's the Chef

Comment

Ik vind 21% ook niet een schrikbarend vp voor een vrouw, succes met je doel iedergeval!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X