Mijn Trainingsschema van mijn personal trainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Met trein nog geen 20mins hier vandaan. Werk op de Waalhaven. Weet niet hoever ik van CS moet naar je sportschool. Maar Schiedam is ook niet echt ver weg. Dus kun je af en toe ook met Punani mee trainen en het 1 en ander op pikken.
    Ik heb net een jaar abonnement afgesloten he bij mijn sportschool, dan moet ik in schiedam zeker ook nog es een abbo gaan afsluiten + reiskosten en jou nog eens ik ben geen miljonair.

Mijn sportschool zit in begin van het oude noorden, kun je zo vanaf station lopend naar toe
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Je kan bij de meeste sporscholen een losse les doen voor 5-8 euro ofzo. Oude Noorden.... creepy place. Heb daar in de buurt op school gezeten hehe.

Comment

Je kan bij de meeste sporscholen een losse les doen voor 5-8 euro ofzo. Oude Noorden.... creepy place. Heb daar in de buurt op school gezeten hehe.
        Het ligt er aan waar in het oude noorden he, ik heb er geen last van loop er gerust 's avonds door heen
        De sportschool zit op de zomerhofstraat vlak achter zadkine college

ps: Hoe heet die sportschool dan waar je zit?

Comment

Mijn sportschool heet "Flaps of Steel" en is ongeveer 3 vierkante meter :P
          Daarvoor was het Health City.

Maar op training terug te komen. Zat te denken...circuit training en tabata's achter de hand houden voor later.

Comment

Mijn sportschool heet "Flaps of Steel" en is ongeveer 3 vierkante meter :P
            Daarvoor was het Health City.

Maar op training terug te komen. Zat te denken...circuit training en tabata's achter de hand houden voor later.
            circuit training Tabata's? Was dat?

Comment

Dat is tenminste een personal trainer 1000 maal beter als die konijn die ik nu heb

----------------------------------------
              RE: Wat vind jij van dit schema
              Hoi,
              Deze schema is voor een iemand die nooit gesport hebt en een beetje fit wil worden.
              Als je spierontwikkeling wilt moet je met heel zwaare gewichten trainen en een spiergroep of twee max per dag trainen totdat je steretjes ziet, zo zwaar moet je training zijn! Maar ja,dat moet je zekker niet alleen doen maar met een goed trainer die achter je staat of met goed partner die bodybuilding-ervaring hebt.
              Groet,
              Jenny

Comment

Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik Jenny's visie ook te kort door de bocht vind gaan.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat ik Jenny's visie ook te kort door de bocht vind gaan.
                  Hoe zo dat dan?

Comment

Omg wat een schema, ga je nog een klacht indienen of wat?

Ligt een beetje aan je doel wat voor soort schema je neemt, wil je eerst vooral bouwen zou ik kiezen voor een split, wil je vooral droger worden zou ik kiezen voor een full body schema met zware compounds aan het begin van de training en supersetjes en high rep setjes aan het einde.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                      Hoe zo dat dan?
                      Dat je volgens haar met "hele zwaare gewichten" moet gaan trainen, met maximaal twee spiergroepen per dag, op een intensiteit dat je "steretjes" ziet. Oftewel je mag alleen op een splitschema trainen op een hele hoge intensiteit.
                      Ben het al niet eens met het "je mag alleen op splitschema trainen", en die intensiteitsmeting ook niet. Als ik een kwartier voor mijn training nog even lekker eet zie ik gegarandeerd sterretjes na mijn squat, terwijl ik op nuchtere maag zwaarder kan zonder sterretjes.
                      Ik ben van mening dat je het beste gewoon veel kunt afwisselen, en ook qua load (oftewel reprange) moet variëren als bb'er.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Dat je volgens haar met "hele zwaare gewichten" moet gaan trainen, met maximaal twee spiergroepen per dag, op een intensiteit dat je "steretjes" ziet. Oftewel je mag alleen op een splitschema trainen op een hele hoge intensiteit.
                        Ben het al niet eens met het "je mag alleen op splitschema trainen", en die intensiteitsmeting ook niet. Als ik een kwartier voor mijn training nog even lekker eet zie ik gegarandeerd sterretjes na mijn squat, terwijl ik op nuchtere maag zwaarder kan zonder sterretjes.
                        Ik ben van mening dat je het beste gewoon veel kunt afwisselen, en ook qua load (oftewel reprange) moet variëren als bb'er.
                        Okay... te zwaar is inderdaad niet goed, maar dat schema van mijn trainer is ook niet goed. Het ding is.. hoe nu verder???????? Ik zit aan die trainer een jaar vast ... het is gewoon een kutschema ... sorry voor mijn taal. Ik voel mijn buikspieren niet eens .. mijn armen wel, ja dat is omdat ik die thuis ook train.

Je voedingschema omgooien, okay heb ik gedaan. Trainen, doe ik ook, rusten doe ik ook. me ergeren dat ik geen resultaat zie daar ben ik ook erg goed in.
                        alle sticky's hier doorlezen heb ik gedaan. Maar we geven niet op!!!!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Omg wat een schema, ga je nog een klacht indienen of wat?

Ligt een beetje aan je doel wat voor soort schema je neemt, wil je eerst vooral bouwen zou ik kiezen voor een split, wil je vooral droger worden zou ik kiezen voor een full body schema met zware compounds aan het begin van de training en supersetjes en high rep setjes aan het einde.

Ik wist het al toen ik m zag maar wilde m toch even hier neerzetten.
                          Of ik een klacht ga indienen? Ik maak van hem Achmed The Dead Terrorist
                          wat denk jij dan....

En wat ik wil worden, zie pagina 2 van deze topic daar staat een foto
                          (nee niet van mezelf die komt hier niet op)

Comment

Wat je dan moet doen is eenvoudig. Je pakt gewoon een behoorlijk schema (sticky als je net begint, split of ub/lb als je al wat langer bezig bent) en je laat hem die oefeningen voor doen en je uitvoering corrigeren mocht dat nodig zijn.

sigpic

Comment

Wat je dan moet doen is eenvoudig. Je pakt gewoon een behoorlijk schema (sticky als je net begint, split of ub/lb als je al wat langer bezig bent) en je laat hem die oefeningen voor doen en je uitvoering corrigeren mocht dat nodig zijn.
                              en als Achmed The Dead Terrorist dat niet wilt doen? Ik kan natuurlijk zeggen:
                              Silence .. I Kill You!!
                              Nee ff serieus. Ik ben hem toch niet aan het coachen, en straks weet ie geen eens wat die oefeningen inhoud en ik zie m pas 8 september
                              das zoiets vaags

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                                en als Achmed The Dead Terrorist dat niet wilt doen? Ik kan natuurlijk zeggen:
                                Silence .. I Kill You!!
                                Nee ff serieus. Ik ben hem toch niet aan het coachen, en straks weet ie geen eens wat die oefeningen inhoud en ik zie m pas 8 september
                                das zoiets vaags
                                Terug met dat schema.. nieuwe aanvragen met alle spiergroepen die je wilt.. en op gewicht..

bij mijn oude sportschool werd het schema 5kg boven mijn avg. gewicht..

kreeg 2 proeflessen.. kon ik samen met hem alle toestellen en oefeningen doen.

daarna zei hij wat wil je trainen.. nou schema van oefeningen opgesteld. uitgeprint toen weer die zaal helemaal doorgelopen en de avg gewichten erbij gezet en alles +5 KG

Grtz MT
                                De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X