Mijn Trainingsschema van mijn personal trainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een jaar er aan vast? Staat er in je contract ook nog iets over wat die personal trainer moet leveren? Wat hij nu doet is namelijk dikke crap...
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Een jaar er aan vast? Staat er in je contract ook nog iets over wat die personal trainer moet leveren? Wat hij nu doet is namelijk dikke crap...
      crap indeed,maar hij heeft de $$ wel binnen.
      getting back in shape...

Comment

Falstyr bedankt voor je schema dat ziet er heel wat beter uit ik ga hiermee naar die coach en ga deze ook volgen. Het is inderdaad een kut schema wat ik nu heb. Ja een coach moet wel dingen leveren ik heb de indruk dat hij een bepaald beeld heeft en doel heeft wat vrouwen mogen behalen ofzo. Ik bedoel hij keek me al raar aan toen ik over biceps begon, dat ik die wilde trainen, hij zei: Ja dat komt niet vaak voor. Dat ik meten in het hokje van de BBB word gezet, doet me al denken aan de standaard schema's die je hebt voor BBB. Dat is mijn doel helemaal niet.

Hij heeft het geld binnen.. hij zelf niet, het is 10 euro extra, maar ik ga er wel wat van zeggen want dit is echt NIET okay en ga op dit niveau ook zeker niet door. Het voedingsschema moet ik nog krijgen. Ik ga eerder een afspraak maken met hem want 8 september duurt te lang. Ik betaal die 10 euro niet voor een kut schema wat is voor 55+ die al moe worden als ze de loopband aanzetten.

Wat ik gewoon raar vind, hij zelf ziet er best wel getraint uit, maar hij denkt vrouwen moeten niet veel trainen ofzo, volgens mij ligt het daaraan, want hij coacht ook mannen die echt er goed uit zien, die geeft ie denk ik niet zo'n schema als dat ie mij geeft.
        Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Onthoud wel even dat ik dat schema even uit me losse mouw wapperde en dat het een voorbeeld is. Qua verdeling zou er best nog wat meer structuur en fine-tuning in kunnen. Maar het is in ieder geval 10x beter dan wat je nu hebt.

Herken je verhaal. Heb dusver 4 vrouwen begeleid. Voornamelijk familie en vriendenkring hehe. Van een vriendin kreeg ik te horen dat de instructeurs bij Deloitte het vreemd vonden dat ze om bijvoorbeeld Deadlift kwam vragen qua uitleg. Gelukkig gaven die instructeurs uitleg met nog wat extra's zoals deadliften met schijven onder je hakken. Dus er lopen instructeurs rond met kennis en ervaring. Maar goed veel vrouwen vragen niet om squat e.d. omdat ze bang zijn "breed" te worden. Net zoals veel mannetjes die denken opeens wakker te worden a la Arnold hehe.

Probleem met Personal Trainers, en had het er ook met General over, tegenwoordig kan iedere malloot een papiertje halen. En laten we zeggen dat de cursussen enorm outdated en gelimiteerd zijn. En het PT gebeuren is nog vrij nieuw in Nederland. Er is geen organisatie die een oog in het zeil houdt om kwaliteit te waarborgen. Iedereen kan zich een PT noemen en zo 30-60 euro per uur vragen. Hey...ik doe het ook, maar heb geen klachten van het handjevol mensen die ik part-time begeleid. Dat getuigt bij mij dat mensen die zich verdiepen in de materie vaak meer weten zonder papiertje.

Voedingsschema kunnen wij je hier ook wel mee helpen

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
            Dat is tenminste een personal trainer 1000 maal beter als die konijn die ik nu heb

----------------------------------------
            RE: Wat vind jij van dit schema
            Hoi,
            Deze schema is voor een iemand die nooit gesport hebt en een beetje fit wil worden.
            Als je spierontwikkeling wilt moet je met heel zwaare gewichten trainen en een spiergroep of twee max per dag trainen totdat je steretjes ziet, zo zwaar moet je training zijn! Maar ja,dat moet je zekker niet alleen doen maar met een goed trainer die achter je staat of met goed partner die bodybuilding-ervaring hebt.
            Groet,
            Jenny
            Ik weet het niet hoor maar als een PT mij dit zou sturen zou ik mijn bedenkingen er bij hebben.
            Er zitten spelfouten in niet normaal.
            En wat ze zegd is nou ook niet helemaal fris.
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by Been View Post
              En wat ze zegd is nou ook niet helemaal fris.
              *Kuch* Ironie? :P

Vind het wel geinig hoe men over spelling zeikt als er verder niks te vinden is om iemand mee neer te halen.

Figure Athlete

Voor vrouwen ook boeiend om regelmatig de articles te lezen.

Comment

Ik doe me niet voor als PT
                En ja ik maak zo nu en dan ook spelfouten maar daar heb ik mijn redene voor
                Who's the Chef

Comment

Als dat mens die dit schema opgestelt heeft een personal trainer is ben ik sinterklaas..

Mijn God wat een charlatan!
                  Kies maar liever voor het beginnerschema uit de stickie van dit forum, want zoals het er nu voorstaat is het helemaal niks!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Als dat mens die dit schema opgestelt heeft een personal trainer is ben ik sinterklaas..
                    Dit heeft Jenny niet opgesteld die dit trouwens ook een prut schema vond, maar ene van een ali achmed kameel die vind dat vrouwen een betere kont benen en kuiten mogen hebben en de rest is onbelangerijk

Comment

Originally posted by Black Identity View Post
                      Dit heeft Jenny niet opgesteld die dit trouwens ook een prut schema vond, maar ene van een ali achmed kameel die vind dat vrouwen een betere kont benen en kuiten mogen hebben en de rest is onbelangerijk
                      Ik had het niet over Jenny, maar over DAT MENS DIE DIT SCHEMA HEEFT OPGESTELT

Comment

Okay het zit me behoorlijk dwars van die personal trainer, wat is het beste, zal ik eerst met m praten en dan uitleggen dat die zo niet werkt? Of zou ik meteen vragen naar een andere personal trainer? Ik dacht eerst aan helemaal kappen met zo'n iemand maar dat gaat niet zomaar aangezien ik er toch voor betaal voor een bepaalde periode

Comment

Kies eieren voor je geld en neem liever een echte PT met een degelijke staat van dienst. Dit is gewoon niks. En volgens mij kun jij zelfstandig ook goed genoeg trainen, maar da's mijn mening maar.

Comment

Ik zou:
                            1. mijn gegeven schema gaan doen met wellicht nog wat milde tweaks her en der
                            2. Ga gesprek aan en maak duidelijk wat je wilt. Als de PT het je niet kan geven kap er mee en zoek iemand die WEL kan geven wat je wilt. Geen tijd verspilling met dat je er aan vast zit. Werkt alleen maar mentaal tegen je op langer termijn mbt je doel.

Comment

Ik ben het hier volledig met Falstyr eens. Ik vertrouw gemakshalve even op de opbouw van zijn schema, en zou dat voorleggen aan je PT. Als hij oefeningen niet kent, of weigert of wat dan ook waar ik zo'n nichterige PT nog wel toe in staat acht, dumpen die hap.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

je zou echt het schijt krijgen van sommigen van die pt´s of uitbaters

daardoor dat ik graag thuis train, hoef je die mannen/vrouwen hun bullshit niet aan te horen, had soms echt zin die uitbater met zen bakkes tegen de muur te kwakken als ik hem zag advies geven aan jonge gastjes die begonnen met trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X