Mijn Trainingsschema van mijn personal trainer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben net terug van de sportschool en heb even met de instructeur gepraat die mij bij dag 1 rondleidde, heb hem het verhaal verteld en het schijnt dat mijn PT inderdaad een standaard schema heeft gepakt omdat vrouwen veelal niet komen om aka Jenny Gaidoukevitch te worden. Ik heb hem uitgelegd dat dat wel de bedoeling is. Ik heb ook verteld van dit forum en hij zei dat ik het programma van dit forum gewoon moest gebruiken en aan die PT voorleggen.
    Ik heb gewoon letterlijk gezegd dat het schema dat ik nu heb gewoon lulballelul is. In dat schema word teveel nagedruk gelegd op mijn benen.

Hij vroeg ook de naam van de PT en die heb ik direct gegeven. Ik zit een jaar aan deze PT vast want dat zit dus in het jaarabonnement. wat ik ga doen, want ik betaal die 10 euro per maand dus het hele jaar extra aan die PT, is hem goed duidelijk maken dat ik geen standaard schema wil.

Ik heb echt van die koeien zien staan in de kleedkamer (naked) en dacht omg!!! Vetter dan Vet kan je niet worden, daar is zo'n schema precies goed voor. Ook van die meisjes die inderdaad alleen de beentjes trainen, beetje kont en klaar.

Ik heb vandaag 50 minuten aan cardio gedaan, biceps, triceps, borst en buik, onderarmen. En mijn benen overgeslagen, die train je toch wel met cardio op een loopband......................... die PT met zijn steps flikker op..........
    Girlpower!!!!!!! En ja natuurlijk keken sommige me aan toen ik mijn biceps aan het trainen was, maar had mijn mp3 speler bij me dus ik hoorde toch niets en het zal me me reet roesten of ze kijken
    Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch

Comment

Benen met cardio? wil je soms van die kippenbeentjes? o.O

Comment

Volg dat ook niet helemaal nee.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je loopt toch met je benen of niet??? of loop je op je handen op de loopband?

Comment

Waarom doe je eigenlijk 50 minuten cardio? Wat hoop je daarmee te bereiken?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

heb je de benen van duurlopers wel eens gezien?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                heb je de benen van duurlopers wel eens gezien?
                Ja wat is daarmee?

Comment

Vel over been. spieren getraind voor duur hebben veel minder massa. En minder massa is visueel synoniem voor minder stevigheid en rondingen die benen zo mooi maken.

Comment

Ik heb ook niet gezegd dat ik ze helemaal niet train, maar niet zo overdreven als dat er op mijn schema stond, dat was 80% benen
                    en geloof me bij mij is het echt geen vel over been

Comment

EN BI, als je ooit je doel van een strakke sixpack bereikt is dat natuurlijk geen gezicht met kippenpootjes eronder!
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                        EN BI, als je ooit je doel van een strakke sixpack bereikt is dat natuurlijk geen gezicht met kippenpootjes eronder!
                        Ik heb geen kippepoten die heb ik gisteren al gegeten. Ik weet dat heus wel....
                        relax, ik wil alleen maar aangeven dat dat flapperjas schema gewoon alleen maar benen was en meer niet, ik heb ook mijn rug getraind en mijn schouders en mijn onderarmen, dat stond allemaal niet op dat schema het is gewoon een standaard schema met zijn BBB. maar goed het is bekend nu op de sportschool dat ik dat allemaal niet tolereer. Ik hou me hart ook vast voor dat eetschema wat ie over 2 weken gaat geven.

Daarom ben ik ook zeer blij met dit forum want kan af en toe behoorlijk impulsief zijn
                        Last edited by Black Identity; 22-08-2008, 20:30.

Comment

Je bent een ruig wijf. Ga squatten, en je zult sterker worden over je hele lichaam. Doe de legpress en de deadlift erbij en je krijgt er ook nog eens core power bij.
                          Lijkt me iets voor jouw om jezelf in staal te veranderen
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik keek even naar jou schema! maar is die personal trainer van jou wel een personal trainer? een personal trainer traint functioneel (losse oef) geen apparaten dus, dus ik weet niet of je hem of haar betaald naast je lidmaatschap bij de fitness maar in dit geval kan je net zo goed een schema met een fitness instructeur maken voor veel minder, een personal trainer moet anders zijn in zijn of haar training en meer functioneel en intensief

Comment

Bump! Dit is een topic uit Augustus man! Overigens, Black Identity is hier al maanden niet meer actief geweesd dus ze zal je bericht niet lezen.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

ik vind het gewicht laag ik train veel zwaarder en ben meisje maar laat je niet gek maken en bouw het rustig op en heb plezier in trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X