Originally posted by timo17
View Post
Mijn trainingsschema..!?
Collapse
X
-
zo heb ik nu geprobeerd me schema helemaal goed te maken.
Hopen dat jullie nu een beetje tevreden zijn.
Ik heb alleen het trainen van me buik veranderd, want ik train nu 2 dagen me buikspieren door 4 oefeningen te doen( 2 voor me rechte buikspieren en 1 voor me linker en 1 voor me rechter) inplaats van elke trainingsdag alleen 1 oefening (hanging leg raise) te doen.Attached Files
Comment
-
Ik snap nie echt waarom je in godsnaam 3x8 doet? 8x3 kan ik nog wel begrijpen maar 3 sets van 8reps kan ik niet echt begrijpen (ma zal wel aan mij liggen)
Verder goed schema hoor, zou persoonlijk dips eruit geflikkerd hebben omdat me schouders daar kapot van gaan en er skull crusher voor in de plaats zetten. Mijn laatste tips: als je dan toch hammer curls gaat doen, pak dan Strong-to-strongest dumbell curls:
A1) Dumbbell curls for 6 to 8 reps
A2) Dumbbell hammer curls for as many reps as you can
A3) Dumbbell cross-body hammer curls for as many reps as you can
(link:T-Nation.com | Mondays With Thibs: Jack Up Your Arms With Mechanical Drop Sets)
Suc6!DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWat is er mis met 3x8 Zwaans?
ik weet dat ik mezelf dan tegen spreek, maar 8x3 is vet kracht opbouwend(correct me if i am wrong)
DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
maar als ik 4x8 doe met alle oefeningen ben ik dan niet veel te lang in de gym?
Ik had gelezen ergens dat het beste is om maximaal anderhalf uur in de gym te fitnesse en niet langer.
En moet je bij de oefeningen ook warming up setjes doen en hoeveel zou je er dan moeten doen..?
Comment
-
Originally posted by timo17 View Postmaar als ik 4x8 doe met alle oefeningen ben ik dan niet veel te lang in de gym?
Ik had gelezen ergens dat het beste is om maximaal anderhalf uur in de gym te fitnesse en niet langer.
En moet je bij de oefeningen ook warming up setjes doen en hoeveel zou je er dan moeten doen..?
Warming up doe ik als volgt: met de armen zwaaien met een dumbell van 3kg. Doe dit 1 min dan de eerste spiergroep bijvoorbeeld is nu maandag borst dan doe ik 20 reps met 50% van mijn maximum. Bij de schouders dan 20 reps front press ook met 50% van mijn maximum, enz......
GrtsVan sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...52 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment