Full body naar 4-daagse split

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Full body naar 4-daagse split

Ik ga overstappen van een FB workout naar een 4daagse split. Heb eigenlijk een klein vraagje omtrent de indeling van de spiergroepen, zijn deze 2 indelingen goed bruikbaar ...

ma: borst/biceps
    di: benen
    do: schouders/triceps
    vrij:: rug

ma: Rug/triceps
    di: Shouders/kuiten
    do: Benen
    vrij: Borst/biceps

Alvast bedankt

Greetz

biceps en triceps omdraaien..
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
      biceps en triceps omdraaien..
      Hoeft niet perse.Je kan ook borst afzonderlijk van triceps trainen en rug afzonderlijk van biceps.Voordeel;je kan meer gewicht pakken bij je armtraining.Nadeel;armen worden misschie teveel belast.Zelf aanvoelen.Je kan het het best afwisselen.

Comment

Met levensgenieter eens, waarom niet gewoon 1 week kiezen ? Wat is voor doel van deze 2 weken

Verder niks mis met indeling, zolang je tussen borst en schouder maar een dag houd zit je goed
        Last edited by Yawgmoth; 14-11-2008, 16:21.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

zou je eerste indeling de voorkeur geven

Comment

Bedankt voor de reacties, is idd mss wel zo dat ik de bic en tri moet omdraaien om overtraining te voorkomen. Yawgmoth, ik ga ze niet beiden hanteren Is gewoon voor na een 6tal weken voor beetje afwisseling te zorgen in combinatie met andere oefeningen uiteraard.

Greetz

Comment

Originally posted by SoliD View Post
              Bedankt voor de reacties, is idd mss wel zo dat ik de bic en tri moet omdraaien om overtraining te voorkomen. Yawgmoth, ik ga ze niet beiden hanteren Is gewoon voor na een 6tal weken voor beetje afwisseling te zorgen in combinatie met andere oefeningen uiteraard.

Greetz
              Heel goed.Blijf afwisselen.

Comment

Zit nog met een twijfel of dat de schouders en rug niet te dicht bij elkaar liggen of is dit ok... ? Men leest zoveel verscheidene dingen dat ik het opdenduur niet meer precies weet

Comment

Originally posted by SoliD View Post
                  Zit nog met een twijfel of dat de schouders en rug niet te dicht bij elkaar liggen of is dit ok... ? Men leest zoveel verscheidene dingen dat ik het opdenduur niet meer precies weet
                  Wat ik zeg, blijf afwisselen ook qua spiergroepen;gooi het door elkaar heen,borst met rug,of borst met triceps etcc..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X