Zou voor 3 gaan
Leo's fullbody
Collapse
X
-
@ Boksertje: heb je daar ook een mooie redenatie voor of is dit gewoon een mooie line
@ jake: jaen deadliften, maar morgen neem ik dr aars ook mee. En rico gaat eindelijk de powerclean leren
Luie hond
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post@ jake: jaen deadliften, maar morgen neem ik dr aars ook mee. En rico gaat eindelijk de powerclean leren
Luie hond
Ik zit nog steeds te twijfelen over mijn overhead squat man.
Ik heb echt de neiging om ipv die een disc loading erin te knallen.
En breng je aars eens op msn.Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet
Comment
-
Gewoon een overhead squat luldebehanger! Dat is een echte massa builder. Als je daarna nog ruimte heb kan je ergens halverwege een leg press douwen, eerder niet.
Ze gaat ff geld bij dr oma hosselen en dan kan ze morgen een abonnement regelen. Ik was trouwens hele dag bij rico en hij had ook shit te doen op msn on the side. Check je morgen pik22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
[quote=Leo1988;509801]@ Boksertje: heb je daar ook een mooie redenatie voor of is dit gewoon een mooie line
1 setje warming up 1 werk set warm up en 3 kei hard,je begon dit topic toch dat je fullbody wil gaan knallen?Dan moet je knallen ook manStatus:bulking
Comment
-
Als je wil knallen betekent niet dat je maar ontelbaar sets per week erdoorheen gaat rammen
Ik heb besloten voor 3 sets, naar aanleiding van een interessante theorie die 3XL dropte op DBB (en hier deels). In het kort: meer rust -> meer ATP herstel -> meer gewicht volgende set -> hierdoor kun je een grotere hoeveelheid MU's aanspreken -> meer hypertrofie
Ik ga dus voor de verandering 2 minuten rust nemen (begin wat minder, naarmate het einde volgt wat meer) en dan denk ik niet dat ik ooit 4 sets per oefening in een fb kwijt kan.
Bedankt voor alle hulpIk hou jullie op de hoogte in mn log
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
En dan nu de spoilerHet heeft me 2 dagen rekenen gekost, maar hij is er dan toch eindelijk! Wat een hels karwei
Waar ik het meest bang voor ben, is de MP en de benches. Ik ben echt een RAMP op de banken, maar het wordt echt tijd dat ik wat normalere gewichten ga pakken dan rond de 60-70 kg! Ik heb 6 weken met dumbells de 3 banken gedaan, dus kijken wat het nou eigenlijk heeft opgeleverdLast edited by GeneralIx; 14-04-2009, 18:02.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-