Na de rustweek die ik nou heb, ga ik weer lekker knallen op een fullbody, maar ditmaal in de cut. Ik ben nog wel eventjes bezig met het terugschroeven van kcal: 200 kcal per 4 dagen zakken (dan is mn metabolisme aangepast), tot onderhoudt, dan even vasthouden en mn lichaam laten wennen aan de gewonnen massa, omschakelen naar KETO (waarschijnlijk IF) en dan weer rustig 150 kcal per 4 dagen naar beneden, tot ik er 350-450 kcal onder zit.
Ik begin zonder de tabata's en die knal ik er na een week of 2-3 in. Als ik dat doe, voer ik mn kcal weer ietsje op (200 kcal op trainingsdagen erbij voldoende?)
Voor de laatste procentjes ga ik de ECY stack erbij nemen.
Ik sta nou op een procent of 15-16 en wil naar 8-10 (ligt er een beetje aan hoe ik erij sta). Ik weeg ongeveer 85-87 kg en wil natuurlijk zoveel mogelijk vasthouden! Ik zal ook natuurlijk weer een logje bijhouden in de trainingssectie
Wat vinden jullie van mn trainingsschema?
Edit: kut, mn bijlagen zitten alweer vol :s zal die atta is ff pm'en om wat shit te verwijderen
Ik begin zonder de tabata's en die knal ik er na een week of 2-3 in. Als ik dat doe, voer ik mn kcal weer ietsje op (200 kcal op trainingsdagen erbij voldoende?)
Voor de laatste procentjes ga ik de ECY stack erbij nemen.
Ik sta nou op een procent of 15-16 en wil naar 8-10 (ligt er een beetje aan hoe ik erij sta). Ik weeg ongeveer 85-87 kg en wil natuurlijk zoveel mogelijk vasthouden! Ik zal ook natuurlijk weer een logje bijhouden in de trainingssectie
Wat vinden jullie van mn trainingsschema?
Edit: kut, mn bijlagen zitten alweer vol :s zal die atta is ff pm'en om wat shit te verwijderen
Comment