Leo's fullbody cutschema (KETO)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's fullbody cutschema (KETO)

Na de rustweek die ik nou heb, ga ik weer lekker knallen op een fullbody, maar ditmaal in de cut. Ik ben nog wel eventjes bezig met het terugschroeven van kcal: 200 kcal per 4 dagen zakken (dan is mn metabolisme aangepast), tot onderhoudt, dan even vasthouden en mn lichaam laten wennen aan de gewonnen massa, omschakelen naar KETO (waarschijnlijk IF) en dan weer rustig 150 kcal per 4 dagen naar beneden, tot ik er 350-450 kcal onder zit.

Ik begin zonder de tabata's en die knal ik er na een week of 2-3 in. Als ik dat doe, voer ik mn kcal weer ietsje op (200 kcal op trainingsdagen erbij voldoende?)

Voor de laatste procentjes ga ik de ECY stack erbij nemen.

Ik sta nou op een procent of 15-16 en wil naar 8-10 (ligt er een beetje aan hoe ik erij sta). Ik weeg ongeveer 85-87 kg en wil natuurlijk zoveel mogelijk vasthouden! Ik zal ook natuurlijk weer een logje bijhouden in de trainingssectie

Wat vinden jullie van mn trainingsschema?

Edit: kut, mn bijlagen zitten alweer vol :s zal die atta is ff pm'en om wat shit te verwijderen
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Originally posted by Leo1988 View Post
    Na de rustweek die ik nou heb, ga ik weer lekker knallen op een fullbody, maar ditmaal in de cut. Ik ben nog wel eventjes bezig met het terugschroeven van kcal: 200 kcal per 4 dagen zakken (dan is mn metabolisme aangepast), tot onderhoudt, dan even vasthouden en mn lichaam laten wennen aan de gewonnen massa, omschakelen naar KETO (waarschijnlijk IF) en dan weer rustig 150 kcal per 4 dagen naar beneden, tot ik er 350-450 kcal onder zit.

Ik begin zonder de tabata's en die knal ik er na een week of 2-3 in. Als ik dat doe, voer ik mn kcal weer ietsje op (200 kcal op trainingsdagen erbij voldoende?)

Voor de laatste procentjes ga ik de ECY stack erbij nemen.

Ik sta nou op een procent of 15-16 en wil naar 8-10 (ligt er een beetje aan hoe ik erij sta). Ik weeg ongeveer 85-87 kg en wil natuurlijk zoveel mogelijk vasthouden! Ik zal ook natuurlijk weer een logje bijhouden in de trainingssectie

Wat vinden jullie van mn trainingsschema?

Edit: kut, mn bijlagen zitten alweer vol :s zal die atta is ff pm'en om wat shit te verwijderen
    Heeft dit heel erg veel nut dat kcal laten zakken of kan je ook gewoon in 1 keer van bulken naar cutten gaan?

Comment

ECY ja?

@ Henk
      Transitie is intelligenter. Ben er erg slecht in, maar het scheelt echt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik denk dat als je ineens 1000 kcal keldert, je veel massa verbrand in het begin
        22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Oke dankje

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            ECY ja?
            Ja toch, waarom niet?

En wat bedoel je met transitie? Omzetting van bulk naar cut? Dus dat het goed is dat ik per stapje omlaag ga?

Hier mn schema
            Last edited by Pinada; 03-10-2009, 18:36.

Comment

Ja toch, waarom niet?

En wat bedoel je met transitie? Omzetting van bulk naar cut? Dus dat het goed is dat ik per stapje omlaag ga?

Hier mn schema

Ziet er weer top uit. Zie dat ook jij de buik niet geconcentreerd traind. Ben volgens mij bijna de enige die het wel doet zon beetje.

Maar wederom voor de zoveelste keer respect voor je schema. Ziet er (zover ik als leek dat kan zien) weer picobello uit
              Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Thnx man

Voor buik doe ik die core assists en vind ik persoonlijk veel beter dan crunches die alles behalve buik pakken

Comment

Thnx man

Voor buik doe ik die core assists en vind ik persoonlijk veel beter dan crunches die alles behalve buik pakken

Owe, voel met de abdominal crunch mijn buik wel degelijk. Lees net ergens anders dat je onder core assists de woodchopper verstaat, russian twists en push upu position etc.

Woodchopper doe ik, russian twist gedaan.
                  Maar de push up position, dat is soort opdrukken?

Core assists is dus verzamelnaam ask goed begrijp?
                  Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Ja toch, waarom niet?

Hier mn schema
                    Transitie=overgang. Dus inderdaad de overgang van de cut naar de bulk of omgekeerd. Ik denk inderdaad dat het langzame afbouwen wat je doet beter is dan in een keer de schakelaar om zetten.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                      Maar de push up position, dat is soort opdrukken?
                      Nee, dat is met 2 dumbells in je handen, in opdruk positie (bovenaan) en dan met links een roei beweging maken, rustig laten zakken en dan met de andere arm. Tenen bij elkaar. Goed voor je hele core

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
                      Core assists is dus verzamelnaam ask goed begrijp?
                      Verzamelnaam van oefeningen die je hele core aanspreken inderdaad

Comment

Heten renegades Leo
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Vind het er zeer volledig uitzien.

Succes!

Comment

leo, wat bedoel je hiermee?
                            Push up position rows
                            zet je handen op de positie van rows? Of doe je rows tijdens pushups met dumbells? Zal vast verklaarbaar zijn.

Comment

Thnx, voor de PUP rows: check boven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X