hallo!
Na enkele maanden niet echt te zijn begin geweest met trainen wil ik er weer met goede moed aan beginnen! Dus ik laat mn nieuw trainingsschema (en later nog voedingsschema) maar is aan jullie zien. Binnen enkele maanden zou ik evt overstappen op een 2 dagen split, maar voorlopig houd ik het hierbij.
MAANDAG:
Rug
Deadlift
Double-arm rows
Hyperextensions
Chin-ups
Schouders en nek
Bend-over arm raises
Behind-neck press
Shrugs
Triceps
Pressdown
Lying curls
Woensdag
Borst
Benchpress
Incline dumbell press
Flyes
Dips
Schouders
Lateral raises
Militairy press
Biceps
Standing curls
Concetration curls
Donderdag
Benen
Squads
Lunges
Legpress
Barbell double-leg raises
Onderarmen
Wrist curl
Reverse wrist curl
Zaterdag
Rug/borst OF armen OF schouders (wissel ik elke week af)
Zo, dit zou het moeten zijn. Buikspieren train ik op niet-trainingsdagen. Ik probeer soms ook eens een superset of forced rep enz om de spieren wat te verrassen. Mijn aantal sets en herhalingen pas ik ook regelmatig aan (nu 12-10-8-6)
Tips zijn zeer welkom!
mvg
Na enkele maanden niet echt te zijn begin geweest met trainen wil ik er weer met goede moed aan beginnen! Dus ik laat mn nieuw trainingsschema (en later nog voedingsschema) maar is aan jullie zien. Binnen enkele maanden zou ik evt overstappen op een 2 dagen split, maar voorlopig houd ik het hierbij.
MAANDAG:
Rug
Deadlift
Double-arm rows
Hyperextensions
Chin-ups
Schouders en nek
Bend-over arm raises
Behind-neck press
Shrugs
Triceps
Pressdown
Lying curls
Woensdag
Borst
Benchpress
Incline dumbell press
Flyes
Dips
Schouders
Lateral raises
Militairy press
Biceps
Standing curls
Concetration curls
Donderdag
Benen
Squads
Lunges
Legpress
Barbell double-leg raises
Onderarmen
Wrist curl
Reverse wrist curl
Zaterdag
Rug/borst OF armen OF schouders (wissel ik elke week af)
Zo, dit zou het moeten zijn. Buikspieren train ik op niet-trainingsdagen. Ik probeer soms ook eens een superset of forced rep enz om de spieren wat te verrassen. Mijn aantal sets en herhalingen pas ik ook regelmatig aan (nu 12-10-8-6)
Tips zijn zeer welkom!
mvg
Comment