Hallo, ik ben nu al een jaar of 2,3 aan het fitnessen wat dus in het begin inhield, op apparaatjes rennen en roeien enzo en na een tijdje gingen we ook een beetje met dumbells bezig maar goed het stelde allemaal niks voor ik was toen ook 14. Nu ben ik een half jaartje bezig met het volgende:
Warming up en dan in een nooit dezelfde volgorde
Bankdrukken
Buik op een matje
Medium-grip bench presses (van fitness-island wat ik hier nu las dat dat een slechte site was, ik dach dat het de binnenborst benadrukte, blijkt dat niet eens te bestaan(slechte site dus)
Bovenrug met een kabelstelage
Press Down met een kabelstelage voor triceps
Biceps Staande barbell curl
Schouders Front Raise
Onderrug op een luchtdrukapperaat, Ik heb een tijdje proberen te deadliften maar ik krijg mn rug maar niet recht, heb van mezelf zowieso een hollere rug dan normaal. Dus daar ben ik dan maar mee gestopt, beter niet dan je rug naar de kloten helpen lijkt me zo..
Dit alles doe ik dan 4 sets met 6 reps en pak ik zo'n zwaar mogelijk gewicht, Dit zou dan de kracht moeten beinvloeden, dat staat ook hier, dus dat lijkt me dan wel weer een waarheid.
Ik doe dit dan 2x per week, precies hetzelfde.
Nu ik hier een beetje rond heb gelezen lees ik wel dat het gewoon een niet goed schema (voor zover je het dat kunt noemen is) Wie kan mij op weg helpen naar iets beters?
Alvast bedankt.
Warming up en dan in een nooit dezelfde volgorde
Bankdrukken
Buik op een matje
Medium-grip bench presses (van fitness-island wat ik hier nu las dat dat een slechte site was, ik dach dat het de binnenborst benadrukte, blijkt dat niet eens te bestaan(slechte site dus)
Bovenrug met een kabelstelage
Press Down met een kabelstelage voor triceps
Biceps Staande barbell curl
Schouders Front Raise
Onderrug op een luchtdrukapperaat, Ik heb een tijdje proberen te deadliften maar ik krijg mn rug maar niet recht, heb van mezelf zowieso een hollere rug dan normaal. Dus daar ben ik dan maar mee gestopt, beter niet dan je rug naar de kloten helpen lijkt me zo..
Dit alles doe ik dan 4 sets met 6 reps en pak ik zo'n zwaar mogelijk gewicht, Dit zou dan de kracht moeten beinvloeden, dat staat ook hier, dus dat lijkt me dan wel weer een waarheid.
Ik doe dit dan 2x per week, precies hetzelfde.
Nu ik hier een beetje rond heb gelezen lees ik wel dat het gewoon een niet goed schema (voor zover je het dat kunt noemen is) Wie kan mij op weg helpen naar iets beters?
Alvast bedankt.
Comment