hey,
Het volgende ,
Sinds vandaag mag ik weer gaan trainen na 5 maanden thuis te hebben gezeten naar aanleiding van een auto-ongeval.
uiteraard met de thuis situatie van een kind en vrouw (ook klachten) dat er van een serieuze eetpatroon niets meer over is met als gevolg dat de kilo's of beter gezegd het wel bekende zwemband behoorlijk is opgeblazen.
Ik ben 1.78 lang en weeg op het moment een schandalige 94 kilo.
nu wil ik graag echt zo rap mogelijk ( ja met bloed zweet en tranen uiteraard) van die zwemband af, ik voel me er ook echt slecht bij.
maarrrrrrrr waarmee te beginnen?
ik eet:
0700 magere yoghurt (0%vet) met crusli (Quaker)
1000 sinasappel
1230 sla met sneetje bruin en kaas of kipfilet naturel
1500 appel
1800 normaal avondvoer (aardappelen,jus vlees en veel groente
ongv 2100 grapefruit
ik blijf in de avond honger houden en het lukt me nu eindelijk weer om niets te pakken.
wat kan ik er het beste bij gaan doen voor wat betreft oefeningen met vetverbranding????????
HELP!!!
Het volgende ,
Sinds vandaag mag ik weer gaan trainen na 5 maanden thuis te hebben gezeten naar aanleiding van een auto-ongeval.
uiteraard met de thuis situatie van een kind en vrouw (ook klachten) dat er van een serieuze eetpatroon niets meer over is met als gevolg dat de kilo's of beter gezegd het wel bekende zwemband behoorlijk is opgeblazen.
Ik ben 1.78 lang en weeg op het moment een schandalige 94 kilo.
nu wil ik graag echt zo rap mogelijk ( ja met bloed zweet en tranen uiteraard) van die zwemband af, ik voel me er ook echt slecht bij.
maarrrrrrrr waarmee te beginnen?
ik eet:
0700 magere yoghurt (0%vet) met crusli (Quaker)
1000 sinasappel
1230 sla met sneetje bruin en kaas of kipfilet naturel
1500 appel
1800 normaal avondvoer (aardappelen,jus vlees en veel groente
ongv 2100 grapefruit
ik blijf in de avond honger houden en het lukt me nu eindelijk weer om niets te pakken.
wat kan ik er het beste bij gaan doen voor wat betreft oefeningen met vetverbranding????????
HELP!!!
Comment