even een vraagje...nieuwsgierig.. :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelden last van.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ben bijna een maand van het ijzer af geweest.
      Gister eerste keer mijn FB schema gedaan. Vandaag overal spierpijn.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Soms, niet altijd.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

pijn is fijn en dat geld ij mij vooral bij mijn benen :]

Comment

Nou en of ik spierpijn heb na het trainen. Altijd de 2e dag na de training is het heftig. Als ik het niet meer heb, ga ik ook meteen mn training weer aanpassen.. Zoals we weten, no pain is no gain....

Comment

Spierpijn kan ook erg vervelend zijn.

Als ik de ab en aductor doe en goed zwaar wordt ik gewoon misselijk van de spierpijn.
              Who's the Chef

Comment

Spierpijn is luiheid die het lichaam verlaat

OT: Ik heb soms 5 dagen spierpijn, maakt niet uit welke spiergroep... Weet niet hoe het komt, je zou zeggen 'overtraining', maar ik train al 9 jaar, dus moet wel een stootje kunnen hebben denk ik..
                Je moet wel WILLEN

Comment

Bijna niet, maar komt ook dat ik soort van full body doe, hoe meer ik het opsplits, hoe meer spierpijn.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik heb alleen pijn als ik mijn borst train.
                    Ik heb een 3 daags split schema..
                    In andere delen van het lichaam heb ik vrijwel nooit spierpijn terwijl ik alles maximaal pak

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X