4 daags trainingsschema, graag feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ben eigenlijk vooral aan het kijken naar nog een goede verstelbare bank, die ik nu heb is een beetje verrot.. en een squat rack.. dat is het zo ongeveer wel

zoiets als dit ziet er ook wel leuk uit.. alleen moet ik dan wel weer een bredere halterstang hebben en of dat goed gaat passen in de kamer is ook nog eens de vraag..

Kroon BS-252 Squat Rack

na een beetje meten erachter gekomen dat dat wel gaat passen met wat schuifwerk, maar dat is niet zo'n probleem.
    Last edited by Axel05; 07-10-2009, 21:53.
    Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Originally posted by Axel05 View Post
      ben eigenlijk vooral aan het kijken naar nog een goede verstelbare bank, die ik nu heb is een beetje verrot.. en een squat rack.. dat is het zo ongeveer wel

zoiets als dit ziet er ook wel leuk uit.. alleen moet ik dan wel weer een bredere halterstang hebben en of dat goed gaat passen in de kamer is ook nog eens de vraag..

Kroon BS-252 Squat Rack

na een beetje meten erachter gekomen dat dat wel gaat passen met wat schuifwerk, maar dat is niet zo'n probleem.
      en zo'n bankje goed?

Marcy SB-681 Halterbank

Comment

Dat basicline freerack ziet er echt goed uit voor die prijs, daar kan je zeker wel veel plezier aan beleven. Heb thuis ook zo'n soort setup alleen dan 10x gammeler en dat werkt, dan moet dat zeker werken..
        Ik ben zelf niet kapot van die marcy bankjes (hebben er ook 1), een beter plan is om een tweedehands kwaliteitbankje bij een sportschool te kopen, die kosten vaak geen drol meer en gaan veel langer mee.

Die 1-benige squats kan je in het begin beste zonder gewicht doen en dan proberen steeds iets dieper te zakken en weer omhoog te squatten, zodra je gewicht toe kan voegen hang je het aan een riem om je middel oid, moet je even kijken..
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

heb het kroon squat rack besteld, leek me toch iets steviger en fijner dan die van basic line.
          hmm voor een bankje zal ik dan nog maar even doorzoeken. En als dat rack binnen is zijn die 1 benige squats al niet meer nodig, maar toch bedankt voor de uitleg

Comment

Originally posted by Axel05 View Post
            heb het kroon squat rack besteld, leek me toch iets steviger en fijner dan die van basic line.
            hmm voor een bankje zal ik dan nog maar even doorzoeken. En als dat rack binnen is zijn die 1 benige squats al niet meer nodig, maar toch bedankt voor de uitleg
            Waarom ga je eigenlijk niet naar het USC? Kost geen drol (nou ja, een kleine drol).
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ja heb er wel eens aan gedacht, maar dat is nog vrij ver van waar ik woon en van mijn school af.. en aangezien ik nog geen rijbewijs heb is dat dus niet heel super handig, fiets er denk ik 45 minuten/uur op.. maar het is daar inderdaad wel goedkoop

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X