Jullie gaan dus allemaal GVT'en :P.
Je eerste wissel
Collapse
X
-
Ik wil het ook wel eens uitproberen. maar de komende tijd nog niet :P
Eerst maar weer eens fatsoenlijk gaan trainen en eten. het schijnt dat je gewoon moet bulken. omdat het herstel heel lang duurt. maar ik weet het ook niet . Jullie zullen je wle al beter ingelezen hebben dna ik .Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.
Comment
-
Originally posted by peso View PostDat bulken is waar ja, omdat die GVT je extra sloopt moet je gewoon heel veel vreten, kan niet wachten misschien moeten we onze GVT ideeën en schema´s eens vergelijken?DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
Originally posted by wollie88 View PostZit nu ook al bijna 3 maanden aan hetzelfde schema, ben dus ook wel aan wat anders toe.
Ga met ingang van het nieuwe jaar dus ook maar eens 6 weekjes gvt doen
gelieve het artikel te lezen!
This is a great program, but much the same as any other program, it'll only work for awhile. In fact, this is probably even truer of this type of high-volume training. I'd recommend that you do GVT 2000 for three or, at the most, four weeks. If you keep on doing high-volume work for much longer than that, you'll reach a point of diminishing returns and your other lifts will start to suffer.DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
Leuk... ik heb er zin in. En een gezamelijk logje lijkt mij ook een goed idee. Moeten we dan tegen die tijd maar ff maken. Of misschien al iets ervoor. Lijkt me iid ook geen slecht idee om samen te kijken naar wanneer wat trainen en wat eten etc voor we beginnen.Fear is the mind killer
Comment
-
Originally posted by Zwaans View PostBeste wollie,
gelieve het artikel te lezen!
This is a great program, but much the same as any other program, it'll only work for awhile. In fact, this is probably even truer of this type of high-volume training. I'd recommend that you do GVT 2000 for three or, at the most, four weeks. If you keep on doing high-volume work for much longer than that, you'll reach a point of diminishing returns and your other lifts will start to suffer.
Bij deze worden het dus 4 weken
Heb er sowieso erg veel zin in om weer eens lekker wat anders te doen.Last edited by wollie88; 16-12-2009, 21:04.
Comment
-
Ik zal dit weekend of volgende week eens wat in mekaar stelen. Moet me eerst eens wat beter gaan inlezen want weet er geen kont van.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Check deze link nou ook ff!
http://www.wiredfitness.com/v2/artic...20Training.pdf
Dit is van de man die de GVT heeft geintroduceerd in amerika. Hij heeft het over een schema van 55 dagen.
Ik heb trouwens gister even 1 oefening gedaan via het GVT principe om een te kijken en er vielen me meteen een paar dingen op:
1. Je hebt een stopwatch of iets nodig, de minuut rust inschatten is behoorlijk lastig.
2. Je moet uitzoeken wat je begin gewicht is bij elke oefening, als je de 10x10 makkelijk volbrengt, baal je achteraf.
3. Hou je handdoekje op het apparaat voordat iemand anders erop klimt
4. Je gaat kapot
gisteren was een rug-dag, dus heb ik een lat pulldown gedaan met 50 kilo
De eerste 7 setjes lukten, de laatste 3 setjes haalde ik maar 9reps. Volgende keer doe ik hem met 55 kilo.
Ik heb nu wel spierpijn en dat heb ik normaal niet van deze oefening.Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment