Heb bij dagelijkse voeding mijn eerste voedingsschema gezet moest je tijd hebben zou je daar ook eens naar willen zien of dat goed is? of dat ik nog dingen kan verbeteren
Intensief trainingsschema voor thuis?
Collapse
X
-
Dit trainingsschema is aangepast door Falstyr zo moet ik het nu doen:10 min crosstrainer opwarming
Benen:
Halter squat met smalle stand
Roemeense deadlift
Rug:
Chin ups met smalle neutral grip
Dumbell/barbel bent over row
Borst:
Barbell bench press
Dumbell flyes
Schouders:
Military Presses
Kuiten:
Standing calf raise
Buik:
Ab king pro toestel(daar mijn buikspieren op trainen ook 3 keer de week
Comment
-
Heb mijn training gedaan ging goed!
Alleen de oefening Chin ups met smalle neutral grip heb geen bar thuis om gaan aan te hangen die zal er in de toekomst dan wel komen maar op dit moment kan ik die oefening niet doen
Daarom welke andere oefening kan ik in de plaats doen waarmee ik dezelfde spieren aanspreek?
Comment
-
Om de andere dag, even oefenen, net zo lang tot je het n paar keer kan.. Dan pas je het toe in je schema.. Ja het is heel erg zwaar in het begin, maar went wel heel snel ook hoor... Doet het erg zeer, nog n dag meer wachten met het oefenen..
Comment
-
Originally posted by sporterke View Posthad het geprobeert een andere oplossing te zoeken omdat ik geen bar had maar is ook niet zo simpel om jezelf op te trekken mischien een paar tips om deze oefening te leren?
Ik weeg 98 en begon met 2 keer, paar maanden later gingen 3 setjes van 10 goed.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by sporterke View PostNog een vraagje over de voeding
Je schreef alle andere maaltijden eiwitten/vetten en geen koolhydraten
Groenten mag je die erbij doen of ook niet?
optrekken tips, als je niet omhoog komt kan iemand je mischien helpen daarbij?
dan kan je het zo doen je doet je benen naar achteren in een hoek, net zoals je op een stoel zit en je voeten onder je stoel doet.
Dan hou je je eigen benen onder spanning en kan hij daarmee helpen.om je omhoog te tillen.
ander plan als je in je eentje bent, je gaat hangen en zet je af van de grond.
en je gaat heel langzaam naar beneden zakken.
dan ben je weer beneden en zet je weer af en zak weer langzaam naar beneden (dit zijn negatieve herhalingen) en zo train je erg snel de spieren.
Denk dat je al snel de eerste herhaling zonder afzetten hoeft te doen en zo bouw je het op.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Optrekken kan ook aan de deur inderdaad. Heb ik ook een tijd gedaan. Verzwaard ook nog met dumbell tussen me voeten geklemd enzo. Moet je wel een stevige deur hebben, er zelf niet om geven en een beetje stevige grip hebben. Niet alle deuren zijn namelijk even handig om aan op te trekken. Je kan trouwens ook van die losse chin bars kopen om aan het plafond/muur te bevestigen. Moet je er alleen in schroeven dus hoeft niet zo heel veel gedoe te zijn.Last edited by jordy; 13-01-2010, 22:19.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 minutes ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: