Pff, heb veel gelezen op het forum en weet niet meer wat ik wel en niet heb gelezen. Dus misschien dat deze vraag al een keer is beantwoord...
Maar goed, ik heb op moment een schema voor 2 dagen trainen en wil naar 3 dagen toe. Mijn doel is iets spiertoename (ben een vrouw, wil niet te gespierd worden). Ben 1.64m en 61 kilo.
Mijn programma nu is:
Dag 1:
10 minuten warming up
Benen
Biceps
Triceps
Buik
30 minuten cardio
Dag 2:
10 minuten warming up
Borst
Rug
Schouders
Buik
30 minuten cardio
Alle oefeningen 4x10 herhalingen, behalve buikspieren varieert. Kuitspieren train ik niet, ben bang dat ze te gespierd worden, heb al behoorlijk gespierde kuiten. Maar misschien dat iemand wel een tip heeft hoe ik mijn kuitspieren train zonder dat ze explosief worden.
wie kan mij helpen het programma op te delen in 3 dagen? Thanks!!
Maar goed, ik heb op moment een schema voor 2 dagen trainen en wil naar 3 dagen toe. Mijn doel is iets spiertoename (ben een vrouw, wil niet te gespierd worden). Ben 1.64m en 61 kilo.
Mijn programma nu is:
Dag 1:
10 minuten warming up
Benen
Biceps
Triceps
Buik
30 minuten cardio
Dag 2:
10 minuten warming up
Borst
Rug
Schouders
Buik
30 minuten cardio
Alle oefeningen 4x10 herhalingen, behalve buikspieren varieert. Kuitspieren train ik niet, ben bang dat ze te gespierd worden, heb al behoorlijk gespierde kuiten. Maar misschien dat iemand wel een tip heeft hoe ik mijn kuitspieren train zonder dat ze explosief worden.
wie kan mij helpen het programma op te delen in 3 dagen? Thanks!!
Comment