Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
kijk gewoon naar de filmpjes. Zie je precies wat wel en wat niet in super set te doen en hoe.
Ja ik heb daar dus gezien dat je 2 oefeningen met 3 sets hebt. Het filmpje ging als volgt. set 1 leg curl, set 1 leg press, set 2 leg curl, set 2 leg press.
Jammer dat het superset zijn, want dan moet ik twee apperaten gebruiken en dan krijg je mensen die gaan zeiken, ja niet twee aparaten tegelijk gebruiken.
Ook al zeiken ze niet, dan moeten nog beide aparaten vrij zijn.
Jammer, dat wordt dus moeilijk voor mij om te doen of ik moet s ochtends om 9 uur gaan, dan is er geen hond. Maar dat is wel heel erg vroeg.
Dikke bar bij presses is vooral beter voor je schouders vandaar
Denk dat je in de war bent met log presses waarbij je handen in een neutrale grip staan, in plaats van een dikkere stang. Maar kan het mis hebben, ben zeer benieuwd.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
zijn er varianten van dit schema. Vind het wel boeiend maar 5x in de week trainen red ik gewoon niet
Er zijn geen varianten. Dit is the only way. Die gasten hebben heel lang van alles geprobeerd om het meest optimale resultaat te krijgen. Dus...
Er zullen in de toekomst vast wel gebastardiseerde minder effective varianten komen door mensen die denken verstand van zaken te hebben en het dan gaan aanpassen voor zichzelf. Maar of je daar blij van gaat worden :P
Is net zoals alle andere schema's. Gewoon doen zoals de auteur het voor ogen heeft. Niet dingen gaan veranderen als je niet weet hoe en waarom het schema zo in elkaar gezet is.
Kun je niet 5x in de week trainen, dan zit er niks anders op dan wat anders te zoeken. Ik ga het voorlopig niet doen omdat ik niet alle machines beschikbaar heb.
Denk dat je in de war bent met log presses waarbij je handen in een neutrale grip staan, in plaats van een dikkere stang. Maar kan het mis hebben, ben zeer benieuwd.
Nope, ben zeker van. Hij heeft ook apart forumdeel op t-nation waar de vraag vaker gesteld wordt. Idee is dat de bar dichterbij het kantelpunt van je polsen staat waardoor druk evenrediger verdeeld wordt en door de positie van je hand dit de stress op je schouder verminderd. Of het werkt I dunno, maar hoor dave tate er ook wel is over en Joe de Franco heeft het ook in zijn routine staan geloof ik(als max effort oefening bij bench, fat bar bench) voor die reden
The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment