Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
FitnessKing, ik geef toe dat ik vandaag niet het zonnetje in huis ben, maar post nog eens twee posts achter elkaar terwijl je met een edit had kunnen werken en je kunt een week niet posten.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Als ik armen 3x per week doe, groeien ze dan niet sneller dan 2x?
De 2 grootste spiergroepen doe je op 1 dag dan nog eens samen met schouders.
Hoe groter de spiergroep hoe belangrijker, hier wordt meer testosteron voor geproduceerd en dit kan ook voordelig zijn voor je armen...
Train beter wat beter rug en benen en je armen zullen sneller groeien.
Door teveel je armen te trainen zijn ze overtraind en zullen ze trager groeien.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Mijn doel is om een goed, gespierd en mooi bovenlichaam te creëren.
Is dit een goede indeling? Als je nog andere opmerkingen hebt, vragen of dingen zeg maar .
Ik pak per spiergroep 3 oefeningen, 3 sets verschillen tussen de 10-20 reps
Buik houd in: obliques, en alle abs.
Superdude..
buik is ook een spiergroep als de rest.. even vaak pakken.. zelfde geld voor biceps en triceps die gebruik je al dagelijk dus zouden eigenlijk ook meer rust moeten hebben.
als je alle dagen kan trainen. doe zoiets
training 1 : Benen + buik
training 2 : Borst+ triceps + eventueel schouders
Training 3 : rug + biceps
wil je isolatie dag voor de armen, imo voor beginners vrij nutteloos maargoed.
training 1 Borst + kuiten
training 2 rug + traps
training 3 biceps triceps,
training 4 benen
tussen training 3 en 1 minimaal 2 dagen rust voor herstel. dus je kan een rustdag na training 3 pakken. of na 3 en 4 dan zit je helemala gebakken. heb je 6 dagen roulatie.
overigens zou die gewoon simpele db curls doen met een verkeerde uitvoering om zo meer gewicht te pakken.
kwaliteit is heel erg belangrijk ja, ik ken gasten die doen 35kg op hun dumbelltjes en voeren de oefeningen eg verkeert uit, en vinden het gek dat ze langzaam groeien en niks bereiken
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment