Doorgaan nog zin?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doorgaan nog zin?

Beste BN-ers,

ik zit nu met mijn examens en kan daardoor nog maar weinig naar de sportschool. Ik ben al 1.5 week niet meer geweest. Nu heb ik wel even de tijd om te gaan, maar daarna zeker een week niet weer. Heeft het nog nut voor mij te gaan? of kan ik beter over 1.5 gewoon helemaal opnieuw fris beginnen en dan weer 4x per week gaan.

En als het wel nut heeft om te gaan, moet ik dan mijn oude 3 dagen split aanhouden of is het dan beter om even fullbody te doen?

mijn dank.

las net (kan het natuurlijk niet meer vinden) in één van de artikels van lyle mcdonalds (Lyle McDonald - Bodyrecomposition) dat je na een pauze (vanaf 2 weken al dacht ik) terug ff als beginner moet trainen
    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Gewoon gaan en fullbody. En ik snap niet dat je je hele leven omgooit voor je middelbare school CE's. Examens zijn gemaakt om makkelijk gehaald te worden door de gemiddelde persoon op niveau X, dus zo boeiend zijn die echt niet.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Iedereen heeft een ander niveau. Hiermee wil ik zeggen, als je een HAVO klas neemt. Dat daar ook nog veel verschil in zit, als je de leerlingen vergelijkt. De 1 leert makkelijk en de ander niet. Denk wel dat het goed is om hoge cijfers te halen. Dit staat goed op je cv. Zou zeker hier me aandacht op richten en als je tijd hebt, lekker gaan trainen. Misschien als ontspanning.

Succes met je examens
        Burn the fat, Feed the muscle

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

het gaat bij mij niet om cijfers. Ik moet een reclame campagne maken en die heeft een deadline met de drukker. dan MOET het klaar zijn anders kan ik het niet presenteren tijdens mijn examen en haal ik het niet. Ik ben niet van plan om mijn examen over te moeten doen dus kan ik minder tijd steken in het sporten. Daarom heb ik voor mezelf besloten dat ik na de examens, over 2 weken dus. Mezelf goed ga verdiepen in een strak eet en train schema zodat ik mijn streven kan bereiken. Het enige wat ik nu wil weten is wat ik het beste kan doen als ik zou gaan trainen. Fullbody lijkt mij ook het beste

Bedankt voor jullie snelle reacties

Comment

Originally posted by STED View Post
            Fullbody lijkt mij ook het beste
            Mij ook!

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Fullbody.

De grote 3 zoiezo.
              en verder wat compounds nog erbij pakken
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

off to the gym denk dat ik maar ff ga squaten, deadliften, benchen, shoulder press, barbell curl en overhead extension ofzo.

En even een keer 6 herhaling voor de afwisseling.

Comment

trainse

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

Originally posted by joey88 View Post
                    Iedereen heeft een ander niveau. Hiermee wil ik zeggen, als je een HAVO klas neemt. Dat daar ook nog veel verschil in zit, als je de leerlingen vergelijkt. De 1 leert makkelijk en de ander niet. Denk wel dat het goed is om hoge cijfers te halen. Dit staat goed op je cv. Zou zeker hier me aandacht op richten en als je tijd hebt, lekker gaan trainen. Misschien als ontspanning.

Succes met je examens
                    Niemand die op zijn cv aankomt met middelbare schoolcijfers gaat nog serieus genomen worden. Hoge cijfers op de middelbare school zijn leuk voor lotingstudies, als je die niet wil doen, zijn ze alleen leuk om mee te patsen. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik ervan onder de indruk raak, en denk niet dat ik de enige ben.

En natuurlijk heeft eenieder een ander niveau, maar het punt is een beetje dat, indien je op het niveau zit waar je thuishoort (en dan bedoel ik niet dat je 24/7 aan de bak moet om zessen te halen, dan zit je gewoonweg te hoog mijns inziens), je die CE's makkelijk haalt met een beetje je best doen. En daar hoef je echt geen drie uur per week sporten voor in te leveren.

Aan de andere kant moet je lekker doen waar jij je het beste bij voelt, het gaat per slot van rekening om jou.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gewoon een dagje fullbody.
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Niemand die op zijn cv aankomt met middelbare schoolcijfers gaat nog serieus genomen worden. Hoge cijfers op de middelbare school zijn leuk voor lotingstudies, als je die niet wil doen, zijn ze alleen leuk om mee te patsen. Hoewel ik niet kan zeggen dat ik ervan onder de indruk raak, en denk niet dat ik de enige ben.

En natuurlijk heeft eenieder een ander niveau, maar het punt is een beetje dat, indien je op het niveau zit waar je thuishoort (en dan bedoel ik niet dat je 24/7 aan de bak moet om zessen te halen, dan zit je gewoonweg te hoog mijns inziens), je die CE's makkelijk haalt met een beetje je best doen. En daar hoef je echt geen drie uur per week sporten voor in te leveren.

Aan de andere kant moet je lekker doen waar jij je het beste bij voelt, het gaat per slot van rekening om jou.
                        Agree, zelfs op universitair niveau maken cijfers niet meer uit. Het gaat om de diploma. Als cum laude afstudeert, ja dan is het leuk om er op te zetten. Het gaat steeds meer om communicatieve skills en hoe je binnen de organisatie ligt. Je kan hoge cijfers halen en sociaal helemaal niks zijn. Dan zul je outperformed worden door mensen met lagere punten. Die kunnen vaak meer outside the box denken.
                        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Nu ik deze verhalen zo lees, moet ik er mee instemmen. Een diploma is een diploma. Het leverd wel een goed gevoel op, wanneer je met hele hoge cijfers afsluit.

Fullbody iig en succes met je project.
                          Hopen dat je het haalt

183 cm, 10% BF, 80 kg

Comment

lekker full body
                            squat deadlift, db bp, bb row. chin ups. wat crunches . eventueel supersetje armen en klaar.

Comment

wat houd dat nu precies in: superset

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X