AtviesTrainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

at is echt vies

hahaahha atvies
    Groeten

Comment

ben 192 en 94 kilo

zwemmen doe ik 50 baantjes 4 keer in de week, vertrek zo weer
      Gewoon marinier algemeen en daarna als ik de kans en ervaring heb zou ik graag onderoffecier worden, Moutenleader zou helemaal te gek zijn maar meot gewoon even zien hoe ik het er van af maak

dit is mn kracht schema

PHYSICAL TRAINING SCHEDULE I

(Monday/Wednesday/Friday)

WEEK

PUSHUPS

SITUPS

PULLUPS

Week # 1
      4 × 15
      4 × 20
      3 × 3
      Week # 2
      5 × 20
      5 × 20
      3 × 3
      Weeks # 3, 4
      5 × 25
      5 × 25
      3 × 4
      Weeks # 5, 6
      6 × 25
      6 × 25
      2 × 8
      Weeks # 7, 8
      6 × 30
      6 × 30
      2 × 10
      Week # 9
      6 × 30
      6 × 30
      3 × 10

Note: For best results, alternate exercise. Do a set of push ups, then a set of sit-ups, followed by a set of pull -ups, immediately with no rest.

PHYSICAL TRAINING SCHEDULE II

(Monday/Wednesday/Friday)

WEEK

PUSHUPS

SITUPS

PULLUPS

DIPS

Weeks # 1, 2
      6 × 30
      6 × 35
      3 × 10
      3 × 20
      Weeks # 3, 4
      10 × 20
      10 × 25
      4 × 10
      10 × 15
      Week # 5
      15 × 20
      15 × 25
      4 × 12
      15 × 15
      Week # 6
      20 × 20
      20 × 25
      5 × 12
      20 × 15

denk dat het wel erg zwaar word maar, heb nu echt lang vakantie dus heb alle tijd om het te doen. maar goed als je het zo rustig op bouwt en het gewoon 3 keer per week doet komt alles goed (denk ik) haha voor de rest loop ik 2-3 hard en veel gewoon lopen 5-6 keer per week verschillend van 5 tot en met 10 of 15 kilo meter met tas met 15 kilo (bouw ik ook nog op maar ben nu nog aan het wennen met het lopen met de kilos, ga voor 20 kilo en 30-40 kilometer :P
      No Pain, No Game

Comment

Originally posted by gleke View Post
        houd ook geen steek.. zouden ze beter deftige trainingschema's geven..

OT: welkom
        wat is het 'Korps Mariniers' juist? en jep, ik ben vandaag te lui om te googlen.
        ik veronderstel leger achtig iets..
        ik zou gewoon in fitness inschrijven en als je toch zoveel in reps moet gaan daar, voor krachtuithouding trainen..

fitniss heeft weinig zin, omdat je ook niet aan fitniss doet bij de mariniers.
        je kan beter de standaard dingen erg goed en vaak doen pushups en zo dus
        en veel hardlopen, en heel veel lopen. heb nu een maat die in zijn 5de week zit. al ongeveer 20 lui afgevallen zei die, maar goed, die jongens hebben zich gewoon niet goed voorbereid of een blesure opgelopen. je kan wel een fitniss beest zijn maar dat zegt niet dat je de op een na zwaarste opleiding in nederland haalt. fitniss beesten hebben vaak slechte conditie, en kunnen het lang achter elkaar trainen niet aan

.
        No Pain, No Game

Comment

Dat komt, omdat bodybuilders ook niet gebouwd zijn voor duursport, aangezien ze veel massa aan spieren hebben en dat vereist veel eten en energie.. Dingen waarmee je zuinig moet kunnen omgaan als marinier, want van een voedingsschema hebben ze nog nooit gehoord van het korps volgens mij ..

Maar heel goed van dat lopen met bepakking. Mijn vader zei namelijk dat er echt mensen af en toe bij de keuring komen die daar niks te zoeken hebben.

Succes met je schema, ga lekker je conditie opschroeven en misschien wat kracht trainen. Verder is dit alleen het lichamelijke gedeelte, er komt ook nog schietwerk etc bij!

Succes en houd ons (mij ) op de hoogte zou ik zeggen.

P.S. 94 kilo is best wat, maar je bent ook behoorlijk lang. Heb je al flink wat spiermassa of weet je misschien je bf%?
          "Straight outta gym"

Comment

bf ? bedoel je vetprecentase ? die is 18,6,
            dus moet minstens 3,6 omlaag. maar goed, heb wel wat spieren maar ook weer niet bodybuilder of zo
            maar goed, ik vroeg aan de sport arts of ik te zwaar was en die zij neeeeee, jij zult nooit een mannetje van 70 of 80 kilo worden. daar ben je veelste breed voor gebouwd :P haha dus............
            wat doet je vader dan ? iets met keuring of zo ?

ik ga dus verhuizen binnen kort (naar amsterdam) :P
            en ga dan MMA doen, en Survivalrun. plus mn hardloopschema volgen en het kracht schema...
            en dan ga ik Veiligheid en Vakmanschap doen. en dan wil ik er voor zorgen dat ik meteen door kan rollen in het Korps. en meteen kan beginnen met de opleiding, dus keuring en Voor op komst al doen als ik veiligheid en vakmanschap doe:P laterss
            No Pain, No Game

Comment

Ah okay, naja met 1,94 en dan 70kg wegen is wel erg moeilijk ja
              Succes met je opleiding, ik wilde eerst Officier der Mariniers worden, maar ik zie hier toch vanaf en ga waarschijnlijk geneeskunde studeren.

Ik weet het twee totaal verschillende werelden . Beide lijken me overigens wel erg interessant en vooral ook leuk.
              "Straight outta gym"

Comment

zo verschillend zijn ze ook niet hoor,
                je kan tog ook na je half jaar opleiding tot marinier verpleegkundige worden of dergelijke
                No Pain, No Game

Comment

Ik heb een link voor je wat het KCT (Korps Commandotroepen) verwacht van hun kandidaten als zij op keuring komen.

http://www.korpscommandotroepen.nl/w...hema_KCT_3.pdf

Dat is het schema wat hun je geven ter voorbereiding op de keuring. Het Korps Mariniers zal ongeveer soortgelijke eisen hanteren.

En hieronder nog 10 tips die het KCT geeft aan mensen die willen deelnemen aan de keuring.

http://www.korpscommandotroepen.nl/w...tips%20KCT.pdf
                  Last edited by Checker; 09-06-2010, 08:53.
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Originally posted by Toom View Post
                    zo verschillend zijn ze ook niet hoor,
                    je kan tog ook na je half jaar opleiding tot marinier verpleegkundige worden of dergelijke
                    Nou ik wil geen verpleegkundige worden, maar waarschijnlijk hart/hersenchirurg. Maar ik zie het wel
                    "Straight outta gym"

Comment

Leer Nederlands!

Comment

Welke mod bant die spammer even?
                        Dumbells build a bigger chest
                        Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse