HIIT naast zwaar werk in cut?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• HIIT naast zwaar werk in cut?

Is het verstandig om HIIT te gaan doen tijdens cut als je zwaar werk hebt vb: bouwvakker? Lijkt mij van niet maar ben niet zeker omdat je bij HIIT en cardio toestanden met vetverbrandingszones zit ivm hartslag...

Je kunt best HIIT doen maar overdrijf het dan iig niet. HIIT is geen vereiste om droog te worden, dat is een goed dieet. HIIT is een extra middel om wat sneller vet te verbranden of om de moeilijkste laatste kilo's aan te pakken. Waarschijnlijk is het beter om wat minder kcal tot je te nemen door je koolhydraten wat te verlagen ipv HIIT te doen. Maar nogmaals, je voelt zelf wel aan of je HIIT moet gaan doen. Als je je te moe voelt, sla het dan maar gerust over want anders raak je overtraint en dan ben je verder van huis.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok, lijkt mij dan best in mijn geval om het (voorlopig) nog niet te doen. En er zoals je zegt mee te wachten tot ik misschien zeer laag ga in vetpercentage en het allemaal een stuk moeilijker gaat om de kilo's eraf te krijgen.

Voorlopig gaat het nog goed de kilo's eraf te krijgen door carb cycle dieet. En binnen enkele weken ga ik terug bulken.

Bedankt voor het antwoord!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X