Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

Beste BN-rs,

Sinds 2 weken geleden ben ik bezig met cutten. Op de sportschool waar ik train heb ik informatie gevraagd bij mijn fitness-adviseur. Hij zei dat ik gewoon even zwaar moest trainen (Reps, gewicht, etc.) en dat ik 2 a 3 keer in de week cardio moest gaan doen. Verder moest ik op mijn voeding letten, dus niet zoveel vreten, zoals ik dat wel deed toen ik nog in de bulk zat.

Mijn doel is om vet te verbranden, zodat ik mijn spierdifinitie beter in uiting kan laten komen. Op het moment is mijn vetpercentage 20 %.

Kunnen jullie me adviseren wat ik precies moet doen?

Met sportieve groet

je voedingsschema posten
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

de sticky's lezen en aan de hand daarvan een voedingschema/trainingschema maken of de trainingschema van falstyr pakken.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Zonder voedingsschema kom je nergens...
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

Zoals de instructeur al zei, de intensiteit omhoog in de krachttraining en cardio doen en iets minder eten dan in de bulk.
          de cardio doe je dan direct na de KT.
          Dan zal vetpercentage al gaan dalen. Hiermee zal je snel gaan dalen naar de 15% of minder. Na een tijdje gaat het moeizamer, dan kan je wat drastischer gaan cutten met calorie inname verlagen.

Daarin kan je best met stappen van 250 in cal dalen per 4 weken tot uiteindelijk net onder je onderhoud. Ik krijg het idee dat je zolang mogelijk VVM wil vasthouden, dus ga dan niet te snel te laag in calorieinname.

Ik denk dat je instructeur dat bedoelde.

Mar plaats even je schema's (training en voeding) dan kan je nog wat gerichter advies krijgen.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Cardio is niet de belangrijkste factor, zorg ervoor dat je een goed voedingschema hebt, hier vind je enorm veel info over in de zomersticky.
            Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X